×
آخرین اخبار

فرماندار شهرستان امیدیه: محیط زیست نعمت بزرگی و ارزشمندی است

  • کد نوشته: 35479
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۶
  • 567 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از شهرستان امیدیه در جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان به ریاست دکتر سید مهران رفیعی فرماندار برگزار شد . دکتر سید مهران رفیعی فرماندار در این جلسه اظهارکرد: محیط زیست نعمتی ارزشمند است که می بایست ضمن حفظ آن،  به نسل های آینده منتقل گردد و مسوولیت همگان در این […]

    فرماندار شهرستان امیدیه: محیط زیست نعمت بزرگی و ارزشمندی است

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از شهرستان امیدیه در جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان به ریاست دکتر سید مهران رفیعی فرماندار برگزار شد .
    دکتر سید مهران رفیعی فرماندار در این جلسه اظهارکرد: محیط زیست نعمتی ارزشمند است که می بایست ضمن حفظ آن،  به نسل های آینده منتقل گردد و مسوولیت همگان در این خصوص مهم و حیاتی است.
    فرماندار شهرستان امیدیه هماهنگی و همکاری تمامی ادارات از جمله محیط زیست، شهرداری ها، آموزش و پرورش، سازمانهای مردم نهاد و شرکتهای فعال در منطقه را در حفظ محیط زیست امری ضروری دانسته و تاکید نمود؛ تمامی ادارات باید نسبت به هماهنگی و همکاری همه جانبه ، با هم تلاش نمایند تا محیطی سالم و به دور از مخاطرات طبیعی در شهرستان امیدیه داشته باشیم.
     وی افزود: یکی از اساسی ترین راههای کاهش معضلات زیست محیطی در سطح شهرستان را آموزش ، فرهنگ سازی و جلب مشارکت مردم در حوزه محیط زیست دانست.
    فرماندار امیدیه درپایان گفت: اداره محیط زیست نسبت به گشتزنی و نظارت دقیق و اعطای اخطارهای لازم به خاطیان جهت اقدامات قانونی بعدی اقدام نمایند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *