×
آخرین اخبار

عکس‌های «آقازاده‌ای با ژن خراب» دیده شد

  • کد نوشته: 5518
  • ۱۳۹۶-۰۵-۲۳
  • 841 بازدید
  • نمایشگاه عکس‌های محمد مرعشی با نام «از هر دری عکسی» که از ۱۹ مردادماه آغاز شده تا ۲۴ مردادماه برپاست.

    عکس‌های «آقازاده‌ای با ژن خراب» دیده شد

    به گزارش دیدگاه نیوز، مرضیه برومند، کارگردان سینما که محمد مرعشی سابقه‌ی دستیاری‌اش را در فیلم سینمایی «شهر موش‌ها» داشته، درباره این نمایشگاه عکس نوشته است: «در مقایسه با سایر آقازاده‌ها، محمد مرعشی (پسر حسین مرعشی) از جنس دیگری است. روح ظریف و آسیب‌پذیری دارد. شاخک‌هایش نسبت به مسائل اجتماعی حساس است و عکس‌العمل نشان می‌دهد.

    زمینه‌های تبدیل شدن به یک هنرمند را دارد، اما هنوز راه و رشته مورد علاقه‌اش را پیدا نکرده و به نظر من، همچنان در جست‌وجو است. برای همین گاهی سر از پروژه‌هایی سینمایی در می‌آورد، گاهی فیلم می‌سازد و گاهی عکاسی می‌کند. عکس‌های او عکس‌های خوبی است، شسته و رفته و تر و تمیز با کادربندی حساب‌شده اما هنوز «آن» ندارد. چیزی که در مجموعه عکس‌هایش توجه من را جلب کرده، این است که اثری از انسان در این عکس‌ها نیست. محمد صبر کرده آدم‌ها بروند، بعد عکس گرفته، چرا؟ نمی‌دانم. به هر حال، من محمد را با همین ژن خراب، به همه آقازاده‌های با ژن برتر ترجیح می‌دهم و دوستش دارم و آرزو می‌کنم با آدم‌ها آشتی کند و از آن‌ها هم عکس بیندازند.»

    رضا معطریان و منیژه حکمت نیز از دیگر هنرمندانی هستند که درباره این نمایشگاه نوشته‌اند.

    محمد مرعشی که از سال ۱۳۸۸ کار عکاسی را آغاز کرده، علاوه بر عکاسی، ساخت مستندها و فیلم‌هایی را مانند «تبعیدی‌ها» و «رییس کل» در کارنامه‌اش دارد و دستیار کارگردان در فیلم‌های «شهرموش‌ها» و «مادر قلب اتمی» بوده است.

    این نمایشگاه در مرکز همایش‌های رایزن برپاست که در نیاوران، کاشانک، مرکز دایره‌المعارف بزرگ اسلامی قرار دارد. علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۱ از این نمایشگاه دیدن

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *