×
آخرین اخبار

عملیات ترمیم نوار حفاری و روکش آسفالت منطقه نمره یک به اتمام رسید

  • کد نوشته: 15476
  • ۱۳۹۸-۰۲-۰۲
  • 547 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان از ترمیم نوار حفاری و روکش آسفالت گرم منطقه نمره یک (پشت آمار سابق) با مساحت تقریبی ۳۵۰ متر مربع خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهردار مسجدسلیمان در این رابطه گفت: عملیات اجرای روکش آسفالت گرم و ترمیم نوار حفاری منطقه نمره یک […]

    عملیات ترمیم نوار حفاری و روکش آسفالت منطقه نمره یک به اتمام رسید

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان از ترمیم نوار حفاری و روکش آسفالت گرم منطقه نمره یک (پشت آمار سابق) با مساحت تقریبی ۳۵۰ متر مربع خبر داد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهردار مسجدسلیمان در این رابطه گفت: عملیات اجرای روکش آسفالت گرم و ترمیم نوار حفاری منطقه نمره یک «پشت آمار سابق» با مساحت تقریبی ۳۵۰ متر مربع با هدف بهبود سطح کیفی و بهسازی معابر و نیز رفع ناهمواریهای موجود در مسیر محلات به اتمام رسید.

    سلیمانی با تاکید بر اینکه خدمت رسانی به شهروندان از اولویت های شاخص شهرداری است عنوان کرد: با توجه به نیاز مناطق مختلف شهر و محلات و همچنین رفاه حال شهروندان و تسهیل در تردد روزانه مردم، روند عمرانی ترمیم روکش آسفالت نوار حفاری این منطقه با همت نیروهای تلاشگر واحد عمران صورت گرفت.

    شهردار مسجدسلیمان در خاتمه تصریح کرد: از جمله دغدغه های اصلی ساکنین محلات مسجدسلیمان، عدم آسفالت مناسب در طی سالیان گذشته بوده است و لذا امیدواریم در همین راستا با برنامه ریزیهای که در دستور کار قرار گرفته، با اولویت بندی بتوانیم در روزهای آینده رضایت مندی ساکنین محلات را جلب نمائیم.

    .

    ..

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *