×
آخرین اخبار

از سوی سخنگوی دولت
علت شیوع گسترده کرونا در خوزستان اعلام شد

  • کد نوشته: 25684
  • ۱۳۹۹-۰۲-۲۴
  • 465 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ سخنگوی دولت با اشاره به ارائه گزارشی از وضعیت شیوع کرونا در خوزستان در جلسه هیئت دولت به بیان دلایل این موضوع پرداخت. علی ربیعی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت اظهار کرد: مراعات فاصله‌گذاری اجتماعی قطعاً مورد نیاز است و اگر به همین سیاق جلو برویم، مواجهه ما با یک […]

    علت شیوع گسترده کرونا در خوزستان اعلام شد

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ سخنگوی دولت با اشاره به ارائه گزارشی از وضعیت شیوع کرونا در خوزستان در جلسه هیئت دولت به بیان دلایل این موضوع پرداخت.

    علی ربیعی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت اظهار کرد: مراعات فاصله‌گذاری اجتماعی قطعاً مورد نیاز است و اگر به همین سیاق جلو برویم، مواجهه ما با یک اپیدمی جدید، مواجهه بعیدتری خواهد بود.

    وی با اشاره به وضعیت استان خوزستان در شیوع کرونا ادامه داد: امیدواریم مردم خوزستان نیز با تجربه تلخ اخیر مراعات بیشتری داشته باشند. امروز گزارشی که از علت شیوع گسترده کرونا در این استان ارائه شد، نشان داد که به دلیل رعایت نکردن فاصله‌گذاری اجتماعی، حضور مردم در مراسم‌ عزاداری و عروسی و تجمعات دیگر سبب افزایش مبتلایان شده است.

    سخنگوی دولت همچنین با اشاره به پیش‌رو بودن عید فطر اظهار کرد: ما به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری در عید فطر هم نیازمندیم و باید همین روند را ادامه دهیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *