×
آخرین اخبار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تأکید کرد:
عدم رعایت فاصله فیزیکی در مکان‌های شلوغ علت افزایش کرونا در هرمزگان

  • کد نوشته: 25865
  • ۱۳۹۹-۰۲-۲۶
  • 656 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان از سرایت کرونا به شهرستان بشاگرد خبرداد و افزود: تاکنون تنها در شهرستان بوموسی مورد مثبتی از کرونا مشاهده نشده است. دکتر حسین فرشیدی افزود: علت اصلی افزایش بیماری کرونا در استان هرمزگان به‌ویژه در بندرعباس، حجم بالای جمعیت و رعایت نکردن فاصله فیزیکی در […]

    عدم رعایت فاصله فیزیکی در مکان‌های شلوغ علت افزایش کرونا در هرمزگان

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان از سرایت کرونا به شهرستان بشاگرد خبرداد و افزود: تاکنون تنها در شهرستان بوموسی مورد مثبتی از کرونا مشاهده نشده است.

    دکتر حسین فرشیدی افزود: علت اصلی افزایش بیماری کرونا در استان هرمزگان به‌ویژه در بندرعباس، حجم بالای جمعیت و رعایت نکردن فاصله فیزیکی در مکان‌های شلوغ است.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه در شهرستان بشاگرد نیز یک مورد بیمار مبتلا گزارش‌شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون تنها در شهرستان بوموسی استان هرمزگان مورد مثبتی از کرونا مشاهده نشده است.

     فرشیدی اظهار مرد: تا شب گذشته موارد بستری در بخش مراقبت‌های ویژه شش مورد افزایش‌یافته و این شمار به ۲۸ نفر رسیده است و اکنون نیز یک هزار و ۸۲ نفر در قرنطینه هستند.

    وی با بیان اینکه موارد فوت براثر کرونا در استان هرمزگان تغییری نداشته و همان ۳۰ نفر است، اضافه کرد: تاکنون از ۱۰هزار و ۴۵۴ نفر در استان تست کووید ۱۹ گرفته‌شده است.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان هشدار داد درصورتی‌که روند ابتلا به کرونا به این شکل ادامه یابد مردم در انتظار اعمال محدودیت‌های مسافرت و همچنین اعمال قرنطینه‌های سخت‌گیرانه باشند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *