×
آخرین اخبار

ضیافت افطار ۷۰۰ کودک یتیم در خیریه زنده یاد احمد رضایی برگزار شد

  • کد نوشته: 3196
  • ۱۳۹۶-۰۳-۱۲
  • 1314 بازدید
  • پریسا طاهری – دیدگاه نیوز / در این ضیافت که با حضور تیم اعزامی برنامه خندوانه و نیز برگزاری نماز جماعت به امامت حجت الاسلام والمسلمین قندعلی رییس اداره تبلیغات اسلامی همراه بود. در این مراسم مکوندی مدیر عامل موسسه خیریه زنده یاد احمد رضایی با ابلاغ سلام دکتر سرلشکر حاج محسن رضایی به خانواده […]

    ضیافت افطار ۷۰۰ کودک یتیم در خیریه زنده یاد احمد رضایی برگزار شد

    پریسا طاهری – دیدگاه نیوز / در این ضیافت که با حضور تیم اعزامی برنامه خندوانه و نیز برگزاری نماز جماعت به امامت حجت الاسلام والمسلمین قندعلی رییس اداره تبلیغات اسلامی همراه بود.
    در این مراسم مکوندی مدیر عامل موسسه خیریه زنده یاد احمد رضایی با ابلاغ سلام دکتر سرلشکر حاج محسن رضایی به خانواده بزرگ این خیریه از آغاز طرح اوقات فراغت فرزندان خیریه و دعوت از همه خیران جهت حمایت از ایتام و کمک به کاهش مشکلات این عزیزان در حوزه های معیشتی، مسکن و … گفت: توزیع دوازده مرحله سبد مواد غذایی بین صدها خانواده، توزیع آرد در بین خانوارهای محروم عرضه کننده نان محلی بخشی از عملکرد این خیریه است.

    وی ثبت نام فرزندان موسسه در دوره تقویتی کلاس دروس از ششم تا دوم متوسطه و نیز برگزاری سومین کارگاه آموزشی کامپیوتر خبر داد و افزود: رویکرد این موسسه علاوه بر حمایت های مالی و معیشتی که بصورت مستمر پیگیری می‌شود برگزاری کارگاه های آموزشی، تربیتی و مهارت های زندگی برای ارتقا سبک زندگی صدها خانواده تحت پوشش می باشد.

    رییس اداره تیلیغات اسلامی شهرستان مسجدسلیمان نیز طی سخنانی با تقدیر از دکتر محسن رضایی در تاسیس و حمایت از این مجموعه موثر خدمت به محروین و یادکردی از زنده یاد احمد رضایی گفت: یقینا تلاش های بی وقفه کارکنان این مجموعه به ایتام و محرومین موجب رضایت حق تعالی می باشد. وی در ادامه در خصوص وظایف والدین در تربیت فرزندان مطالبی را بیان کردند. در ادامه ضمن برگزاری نماز جماعت و پذیرایی افطار به هر خانواده بی سرپرست تحت پوشش این خیریه سبد مواد غذایی شامل: اقلام متنوع به ارزش ۱۰۰.۰۰۰ تومان اهدا گردید.







    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *