×
آخرین اخبار

صعود کوهنوردان نفت مسجدسلیمان به کوه تاراز

  • کد نوشته: 19026
  • ۱۳۹۸-۰۹-۱۸
  • 1016 بازدید
  • بدنبال صعودهای موفقیت آمیز کوهنوردان تیم نفت و گاز مسجدسلیمان به کوه های مرتفع استان خوزستان و استان های اطراف ، کوه تاراز این بار تسخیر اراده ی نفتی ها شد.
    صعود کوهنوردان نفت مسجدسلیمان به کوه تاراز

    به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان، اعضای تیم کوهنوردی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در یک صعود موفقیت آمیز موفق شدند قله کوه ۲۷۰۰ متری تاراز که در شهرستان اندیکا و مرز استان های خوزستان و چهارمحال و بختیاری می باشد را فتح نمایند.

    اعضای این گروه در این برنامه که به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج صورت گرفت پرچم پرافتخار کشورمان و شرکت ملی نفت ایران را بر فراز این قله ی باشکوه به اهتزاز درآوردند.

    صعودکنندگان همچنین در یک اقدام فرهنگی مبتنی بر پاسداشت محیط زیست ، با جمع آوری زباله های رها شده در آن منطقه در کیسه های پلاستیکی و حمل و انتقال آنها تا سطل های جمع آوری زباله بار دیگر علاقمندی و تعهد خود و سازمانشان را به پاسداری از طبیعت و پاکسازی محیط زیست ابراز داشتند.

    اسامی گروه صعود کننده به کوه تاراز عبارت است از: مرید اسدی – نورعلی ورناصری – غلامحسین صالح خواه – فرج اله قنبری – محمد باقر علیجانی – صحنعلی زمان پور – حسین قنبری – احمد رستمی – قپونی قنبری – عسگر عالیوند – محمدیار قنبری – حسین علی طهماسبی – حامد یوسف تبار – بهنام شجاعی – شاهرخ قیاسی – حسین حاجی پور ( راهنمای فنی ) – تورج احمدی ( پزشکیار امداد و نجات ) – ابراهیم شریفی ( تدارکات ).

    .

    .

    .

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *