×
آخرین اخبار

صدور حکم برای یک شاخ اینستاگرام

  • کد نوشته: 12586
  • ۱۳۹۷-۰۵-۱۵
  • 693 بازدید
  • دیدگاه نیوز/ رئیس شعبه ۱۱۲ کیفری ۲ کرج گفت: حکم محکومیت متهمی که با گرفتن عکس‌های مختلف در حالت برهنه و با در دست داشتن قمه و قداره مردم را به خشونت و درگیری تحریک می‌کرد صادر شد. صادق حسنوند از صدور حکم یکی از شرورهای فعال در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد و گفت: […]

    صدور حکم برای یک شاخ اینستاگرام

    دیدگاه نیوز/ رئیس شعبه ۱۱۲ کیفری ۲ کرج گفت: حکم محکومیت متهمی که با گرفتن عکس‌های مختلف در حالت برهنه و با در دست داشتن قمه و قداره مردم را به خشونت و درگیری تحریک می‌کرد صادر شد.

    صادق حسنوند از صدور حکم یکی از شرورهای فعال در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد و گفت: دادگاه متهم به نام «مصطفی.ت» که دارای سوابق متعدد کیفری بود به اتهام تحریک به اعمال خشونت‌آمیز در فضای مجازی برگزار شد.

    وی درباره پرونده توضیح داد: این متهم با گرفتن عکس‌های مختلف در حالت برهنه و با در دست داشتن قمه و قداره و سپس انتشار آن در صفحه خود مردم را به خشونت و درگیری تحریک می‌کرد.

    رئیس شعبه ۱۱۲ کیفری ۲ کرج بیان کرد: پس از بررسی‌ها، این فرد که توسط پلیس امنیت استان البرز شناسایی و بازداشت شده بود به یک سال حبس، جریمه نقدی و تبعید به یکی از مناطق محروم سیستان و بلوچستان و همچنین ممنوعیت از داشتن هر نوع خط تلفن همراه برای مدت دو سال محکوم شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *