×
آخرین اخبار

نشست خبری شهردار مسجدسلیمان با اصحاب رسانه برگزار شد + گزارش تصویری

  • کد نوشته: 15247
  • ۱۳۹۸-۰۲-۰۶
  • 1448 بازدید
  • پریسا طاهری – دیدگاه نیوز / نشست خبری با حضور  پیشکسوتان عرصه رسانه، مدیران مسئول سایت های خبری و مطبوعات با شهردار مسجدسلیمان برگزار شد. در این نشست شهردار مسجدسلیمان با اشاره به اینکه با توجه به مشکلات عدیده مسجدسلیمان، جذب اعتبارات عمرانی از جمله اهداف در بدو ورودم به شهرستان بود افزود: از سال […]

    نشست خبری شهردار مسجدسلیمان با اصحاب رسانه برگزار شد + گزارش تصویری

    پریسا طاهریدیدگاه نیوز / نشست خبری با حضور  پیشکسوتان عرصه رسانه، مدیران مسئول سایت های خبری و مطبوعات با شهردار مسجدسلیمان برگزار شد. در این نشست شهردار مسجدسلیمان با اشاره به اینکه با توجه به مشکلات عدیده مسجدسلیمان، جذب اعتبارات عمرانی از جمله اهداف در بدو ورودم به شهرستان بود افزود: از سال ۸۵ تا ۹۶ کل اعتبارات عمرانی که وارد شهر شد فقط ۲۰ میلیارد تومان بود اما خدا را شاکریم که با مطرح کردن مشکلات و معضلات و پیگیری مستمر و جلب نظر مسیولین در وزارت کشور و همکاری و تعامل استانداری، سازمان مدیریت برنامه و بودجه ، راه و شهرسازی و امور دارایی و مالیاتی سال گذشته حدود ۱۲ میلیارد وارد شهر شد و امسال نیز ۲۳/۵ میلیارد تومان بودجه از محل اعتبارات عمرانی وارد شهر کردیم .

    شهردار مسچدسلیمان در خصوص پروژه تخریب و بازسازی پل مال جونکی افزود: پروژه احداث پل مال جونکی نزدیک به ۳ ماه است که پیمانکار آن تعیین شده است اما به علت استمرار بارندگی ها هنوز این پروژه شروع به کار نشده است و امیدواریم با توجه به نیاز منطقه طی هفته آتی این پروژه آغاز به کار کند.

    وی اظهار کرد: یکی از مطالبات جدی مردم مسجدسلیمان بحث آسفالت است که در این بخش شهروندان بسیار گلایه مند هستند افزود: پروژه فاضلاب شهرستان که پروزه بسیار خوبی است بعد از چندین دهه، سال گذشته کلنگ زنی شد و در برخی مناطق در حال کار هستند و این امر آسفالت این مناطق را تحت تاثیر قرار داده است  و برای دوباره کاری و هدر رفت هزینه آسفالت این مناطق متوقف شده است اما مناطق بسیاری از شهر نیز آسفالت شده است .

    شهردار مسجدسلیمان در خصوص وضعیت آرامستان های شهرستان و ضرورت احداث آرامستان های جدید افزود: آرامستان ها کاملا اشباح شده اند و باید فکر اساسی کرد در حال حاضر به دنبال زمین مناسبی هستیم که حداقل ۱۰ الی ۱۵ هکتار مساحت و یک دوره ۳۰ ساله را پوشش دهد تا این زمان چندین مکان شناسایی شدند اما یا با صاحبین ملک به توافق نرسیدیم و یا از نظر موقعییت جغرافیایی جنس خاک و… از نظر کارشناسان شهرداری تایید نشدند. به جد پیگیر زمین مناسب برای آرامستان هایی که نیاز شهرستان را تامین کند هستیم.

    در خصوص کار جهادی لایروبی دره و مسیل های شهر اظهار کرد: در زمستان در یک ساعت حجم بارندگی ها به ۲۱ میلیمتر رسید و ۲۰۰ خانوار دچار سیلاب شدند با توجه به دره و مسیلی که از وسط شهر عبور می کند  کاری که باید به صورت مستمر و ادامه دار انجام می شد سالیان سال هیچ گونه عملیاتی بر روی آن انجام نگرفت با تخصیص ۲ میلیارد تومان جهت لایه روبی دره ها و مسیل ها که تاکنون هیچ گونه پرداختی در ین زمینه هم به شهرداری انجام نشده است با یک کار ضربتی و مدیریت بحرانی وارد عرصه شدیم و خوشبختانه با این کار خوب با وجود استمرار بارندگی ها هیچیک از شهروندان دچار حادثه نشدند.  

    شهام سلیمانی با تاکید بر اینکه مسجدسلیمان دارای جاذبه های گردشگری فراوان تاریخی، طبیعی، مذهبی، صنعتی و .. است افزود: یکی از درآمدهای پایدار توجه به بحث گردشگری و بهبود زمینه برای ورود گردشگر است متاسفانه با توجه به اینکه مسجدسلیمان از زیرساخت‌های حداقلی در زمینه تفریحی و گردشگری بی‌بهره‌ می باشد فرصت های زیادی از دست رفته است اگر ما خواهان درآمد های مستمر در زمینه گردشگری هستیم باید زیرساخت هایی همچون هتل، مهمان سرا، مراکز تفریحی و سرگرمی، سینما، مراکز خرید و… گسترش دهیم.

    شهام سلیمانی تاکید کرد: باید برنامه ریزی جهت بهبود زیرساخت های لازم و رسیدن به وضع مطلوب با سرعت بیشتری انجام شود مسجدسلیمان نیازمند کار تیمی است و نباید همه چیز را از یک نفر بخواهیم چون چالش ها و مشکلات شهر فراوان است.

    شهردار مسجدسلیمان با اشاره به اینکه تلاش جهت جذب سرمایه گذار اولویت مهم شهرداریی و شورای شهر مسجدسلیمان است و باید زمینه را برای ورود سرمایه گذار فراهم کرد عنوان نمود: شهرداری و شورای شهر مسجدسلیمان آماده همکاری و تسهیل زمینه های سرمایه گزاری در شهرستان است همه ما برای توسعه و آبادانی شهر مسئولیم مشارکت و همفکری و در کنار ان انتقاد سازنده باعث توسعه می شود. 

    عامل مهم عقب ماندگی این شهر طایفه گری و باند بازی است  اگر می خواهیم رشد و توسعه پیدا کنیم باید ملاک هایمان را تغییر دهیم اگر با دید انسانی به هم نگاه کنیم و به هم کمک کنیم و معیار های ما بر اساس معیار های شهروندی باشد مشکلات شهر حل شدنی است.

    شهردار مسجدسلیمان در پایان افزود بزودی کتابچه ایی از اقدامات انجام شده شهرداری از سال گذشته تا کنون تهیه و بین شهروندان توزیع خواهد شد با توجه به نوسانات قیمت در بازار که اجرای پروژه ها را بعضا با کندی مواجه کرده است اما تمام تلاش همکارانمان در مجموعه شهرداری خدمت و رضایت شهروندان است.

    به گزارش دیدگاه نیوز در این نشست خبری شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان به عمده سوالات خبرنگاران در خصوص بلوار دوم شهری پل عابر پیاده شهرک ولی عصر و مال جونکی ، پروژه در حال انجام شهرداری المان های شهری استخدام های شهرداری ، دخالت های برخی از اعضای شورای شهر در امور شهری ، طرح سوال عضو شورا از شهردار، آسفالت مناطق مختلف شهر، اجرای پل داریوش مجمدی، سد معبر دست فروشان و … پاسخ داد. 

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *