×
آخرین اخبار

سکه به پایین‌ترین قیمت در ۶ ماه گذشته رسید

  • کد نوشته: 14543
  • ۱۳۹۷-۰۹-۲۸
  • 587 بازدید
  • رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر از کاهش سکه به پایین‌ترین سطح قیمت در ۶ ماه گذشته خبر داد.

    سکه به پایین‌ترین قیمت در ۶ ماه گذشته رسید

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ محمد کشتی‌آرای درباره وضعیت بازار طلا و سکه، اظهار داشت: هرچه به روزهای پایانی سال میلادی نزدیک می‌شویم، نوسان قیمت جهانی طلا نیز بیشتر می‌شود به گونه‌ای که قیمت جهانی از روز گذشته تاکنون ۷ دلار افزایش قیمت داشته، اما تاثیری بر قیمت داخلی نداشته است.

    وی افزود: همانطور که مشاهده می‌شود طی دو روز گذشته با کاهش دوباره قیمت طلا و سکه مواجه بودیم و این روند کاهشی موجب شده تا حباب سکه نزولی و میل به خرید نیز کمتر شود و از آنجایی که یکی از علت‌های کاهش حباب سکه عرضه بیشتر است، باعث کاهش قیمت و حباب سکه شده است.

    رییس کمیسیون طلا و جواهر، ادامه داد: در مجموع قیمت سکه به پایین ترین سطح قیمت در ۶ ماه گذشته رسیده و این نشان دهنده اقدامات دولت و بانک مرکزی و اراده بر مدیریت قیمت در بازار ارز و پایین نگه داشتن قیمت ها است.

    کشتی آرای در ادامه درباره قیمت های امروز طلا و سکه، توضیح داد: سکه تمام طرح جدید امروز ۳ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان، نیم سکه یک میلیون و ۷۱۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۱۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۶۱۵ هزار تومان و هر گرم طلا ۱۸ عیار نیز ۳۰۲ هزار تومان رسید.

    به گفته وی، همه این قیمت ها نسبت به روزهای گذشته روندی کاهشی دارد و اکنون نیز تقاضا در بازار نسبت به عرضه کمتر است که این روند باعث نزولی شدن بازار شد. داد و ستد نیز در بازار با احتیاط در حال انجام است.

    رییس کمیسیون طلا و جواهر با تاکید بر اینکه اکنون حباب سکه به ۳۸۰ تومان رسیده، درباره آینده بازار پیش بینی کرد: در کل، وضعیت بازار طلا و سکه و ارز به هیچ عنوان قابل پیش بینی نیست و باید تحولات روزانه سنجیده شود زیرا گاهی اتفاقی اقتصادی و سیاسی بر بازار تاثیر می گذارد و سمت و سوی قیمت ها را به یکباره تغییر میدهد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *