×
آخرین اخبار

زور اسکوچیچ به تارتار نرسید/ نفت مسجدسلیمان فاتح شهرآورد نفتی‌ها

  • کد نوشته: 19777
  • ۱۳۹۸-۱۱-۰۶
  • 549 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، تیم نفت مسجدسلیمان در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در خانه میزبان تیم صنعت نفت آبادان بود. این بازی امروز یکشنبه ششم بهمن‌ماه از ساعت ۱۵:۳۰ در شهر اولین‌ها آغاز شد که شاگردان مهدی تارتار در نفت مسجدسلیمان و شاگردان دراگان اسکوچیچ در تیم صنعت […]

    زور اسکوچیچ به تارتار نرسید/ نفت مسجدسلیمان فاتح شهرآورد نفتی‌ها

    به گزارش دیدگاه نیوز، تیم نفت مسجدسلیمان در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در خانه میزبان تیم صنعت نفت آبادان بود.

    این بازی امروز یکشنبه ششم بهمن‌ماه از ساعت ۱۵:۳۰ در شهر اولین‌ها آغاز شد که شاگردان مهدی تارتار در نفت مسجدسلیمان و شاگردان دراگان اسکوچیچ در تیم صنعت نفت آبادان به مصاف هم رفتند.

    بازی هفته هفدهم لیگ برتر به میزبانی نفتی‌های مسجدسلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی‌راد شهر اولین‌ها برگزار شد که هوداران این تیم محبوب دیدار را از نزدیک مشاهده کردند.

    حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، آرمان قاسمی، مجید عیدی، علیرضا علیزاده، میثم نقی‌زاده، سجاد جعفری، صادق صادقی، پیام ملکیان، حسین ابراهیمی و میرهادی میرجوان ترکیب نفت مسجدسلیمان برای این دیدار بودند.

    ناصر سالاری، سید محمد قریشی، محل اهل شاخه، عبدالله ناصری، عقیل کعبی، جعفر سلمانی، مصطفی احمدی، مهدی حنفی، میلاد جهانی، طالب ریکانی و عیسی آل کثیر ترکیب اصلی تیم صنعت نفت آبادان برای شهرآورد خوزستان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بودند.

    ضربه آزاد حسین ابراهیمی را مدافعان آبادانی دور کردند، اما تعلل میلاد جهانی در دفع توپ، باعث شد تا سجاد جعفری به توپ برسد.

    در ادامه سانتر دقیق سجاد جعفری را علیرضا علیزاده با یک ضربه سر وارد دروازه تیم صنعت نفت آبادان کرد تا نخستین گل دیدار به ثمر برسد.

    با تک گل سجاد جعفری نیمه نخست شهرآورد نفتی‌های خوزستان به نفع شاگردان مهدی تارتار در نفت مسجدسلیمان پایان یافت.

    وینگر بهبهانی تیم نفت مسجدسلیمان که در فصل نقل و انتقالات زمستانی به این تیم اضافه شده در آخرین دقایق بازی پس از یک حرکت انفرادی و دریبل زیبای مهدی حنفی، شوتی محکم به سمت دروازه ناصر سالاری ارسال کرد.

    با شوت امید سینگ دروازه نفت آبادان دوباره باز شد تا این بازیکن نخستین حضورش در نفت مسجدسلیمان را با گل جشن بگیرد.

    در نهایت تیم نفت مسجدسلیمان توانست با نتیجه ۲ بر صفر حریفش تیم صنعت نفت آبادان را از پیش رو بردارد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *