×
آخرین اخبار

زنگ نیکوکاری در مدارس مسجدسلیمان نواخته شد + تصاویر

  • کد نوشته: 10294
  • ۱۳۹۶-۱۲-۱۷
  • 4733 بازدید
  • به گزارش  دیدگاه نیوز، در آستانه فرارسیدن سال نو و در راستای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و رسیدگی به امور نیازمندان جامعه در حرکتی نمادین زنگ جشن نیکوکاری در مدارس مسجدسلیمان نواخته شد. این مراسم صبح چهارشنبه با حضورجانمراد داوودی رئیس اداره آموزش و پرورش،منصورنیا رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)،بابا احمدی رئیس بهزیستی شهرستان […]

    زنگ نیکوکاری در مدارس مسجدسلیمان نواخته شد + تصاویر

    به گزارش  دیدگاه نیوز، در آستانه فرارسیدن سال نو و در راستای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و رسیدگی به امور نیازمندان جامعه در حرکتی نمادین زنگ جشن نیکوکاری در مدارس مسجدسلیمان نواخته شد.

    این مراسم صبح چهارشنبه با حضورجانمراد داوودی رئیس اداره آموزش و پرورش،منصورنیا رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)،بابا احمدی رئیس بهزیستی شهرستان مسجدسلیمان در مدرسه شهید حجازی فر به صدا درآمد.

    در این مراسم داودی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان ضمن تاکید بر اهمیت فرهنگ نیکوکاری در جامعه،گفت:ترویج فرهنگ نیکوکاری در جامعه بسیار اهمیت دارد و یکی از الگوهای نیکوکاری و از خود گذشتگی حضرت فاطمه(س)است.

    جانمراد داوودی افزود: هدف اصلی جشن نیکوکاری در مدارس فرهنگ سازی احسان و نیکوکاری در سنین پایین است .

     پژمان منصورنیا رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) مسجدسلیمان در این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: جشن نیکوکاری در آستانه فرارسیدن سال نو به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند به عنوان یک سنت حسنه هرساله در سطح جامعه و مدارس برگزار می شود.

    وی افزود: قطعا کمک های جمع آوری شده در کمترین زمان ممکن در بین دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

     

    .

    .

    .

     

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *