×
آخرین اخبار

ریزش تونل در آزادراه تهران-شمال؛ ۸ نفر محبوس شدند

  • کد نوشته: 15296
  • ۱۳۹۸-۰۲-۱۰
  • 432 بازدید
  • بر اثر ریزش کارگاه ساخت تونل در جاده کندوان "آزادراه تهران-شمال" چند نفر مصدوم و 8 تن در تونل محبوس شدند.
    ریزش تونل در آزادراه تهران-شمال؛ ۸ نفر محبوس شدند

    به گزارش دیدگاه نیوز، سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به ریزش تونل در آزادراه تهران-شمال گفت: این حادثه حدود ساعت ۸:۵۸ دقیقه امروز (سه شنبه) در حوالی سیاه بیشه، قبل از پل زنگوله، تونل البرز در آزادراه تهران-شمال رخ داد. مجتبی خالدی افزود: با اعلام حادثه به اورژانس ١١۵ بلافاصله نیروهای اورژانس و بالگرد به محل اعزام شدند و به بیمارستان‌های منطقه آماده‌باش اعلام شد. خالدی گفت: در این حادثه تا این لحظه ۲ نفر در محل درمان و ۸ نفر نیز در تونل محبوس شدند.

    مرکز مدیریت راه‌های مازندران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام کرد یک کارگاه ساخت تونل مربوط به شرکت ساخت و توسعه راه‌ها صبح امروز دچار انفجار شد و ریزش کرد. بر اساس گزارش اولیه انباشت گاز‌های زیر زمینی سبب انفجار در این کارگاه شد. این حادثه چند مصدوم داشت که نیرو‌های امدادی در حال امدادرسانی و خارج کردن مصدومان از زیر آوار هستند.

    همچنین اشکپور سخنگپوی مرکز اورژانس ۱۱۵ مازندران، با بیان اینکه خبر این حادثه به مرکز پیام اورژانس غرب استان مازندران اعلام شد و بلافاصله آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس دونا و مجلار به محل حادثه در منطقه پل زنگوله اعزام شدند، افزود: تیم‌های اورژانس به همراه سایر نیرو‌های امدادی از هلال احمر و آتش نشانی در محل حضور دارند. اخبار اولیه حاکی از محبوس شدن ۸ نفر داخل تونل میباشد و تلاش نیرو‌های امدادی جهت خارج نمودن مصدومین ادامه دارد. به دلیل غلظت دود زیاد داخل تونل عملیات نجات به کندی پیش میرود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *