×
آخرین اخبار

دیدار فرمانده انتظامی مسجدسلیمان با فرمانده سپاه شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت روز پاسدار

  • کد نوشته: 15078
  • ۱۳۹۸-۰۱-۲۱
  • 3809 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان فرمانده انتظامی این شهرستان به همراه جمعی از پرسنل با حضور در دفتر فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان با سرهنگ حسینی فرماندهی سپاه پاسداران مسجدسلیمان دیدار کرد. در این دیدار فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت و فرخنده ی امام حسین ، حضرت […]

    دیدار فرمانده انتظامی مسجدسلیمان با فرمانده سپاه شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت روز پاسدار

    به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان فرمانده انتظامی این شهرستان به همراه جمعی از پرسنل با حضور در دفتر فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان با سرهنگ حسینی فرماندهی سپاه پاسداران مسجدسلیمان دیدار کرد.

    در این دیدار فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت و فرخنده ی امام حسین ، حضرت ابوالفضل العباس و روز پاسدار گفت: سپاه این نیروی انقلابی مظهر جهاد، ایثار، فداکاری و تمام فضائل انسانی و عامل عزت و اقتدار اسلام است.
    وی در ادامه افزود: سپاه پاسداران بر اساس رسالت پاسداری از انقلاب و دستاوردهای نهضت امام(ره)، در هر عرصه ای که کیان و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی به خطر بیفتد، حضور پیدا کرد و اجازه دست درازی به خاک وطن را به هیچ قدرتی نداده و نخواهد داد. پشتیبانی از حریم ولایت و آرمان های انقلاب اسلامی اساس برنامه های سپاه پاسداران است و قدرت نظامی این نیروهای انقلابی خار چشم دشمنان اسلام است و در مقابل اقدام اخیر رئیس جمهور خبیث آمریکا گفت: اگر جهاد در راه خدای سپاه ایران جهت حذف تروریسم در منطقه تحت هدایت و زعامت رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای نبود امروز شاهد نابودی و نسل کشی مسلمانان به دست تروریست های دست پرورده آمریکا و ایادی او در منطقه و جهان بودیم.
    در پایان سرهنگ حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ضمن خیر مقدم به فرمانده و پرسنل انتظامی و تقدیر جهت برقراری نظم و امنیت موجود در کنار اقدامات فرهنگی گفت: این اقدامات رئیس جمهور آمریکا نشان می دهد که ما کارمان را درست انجام داده ایم و از این که سرباز ولایت هستیم افتخار می کنیم .

    .

    .

    .

    .

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *