×
آخرین اخبار

دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بندر ماهشهر با مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

  • کد نوشته: 16200
  • ۱۳۹۸-۰۳-۲۲
  • 844 بازدید
  • به گزارش  خبرنگار دیدگاه نیوز از بندر ماهشهر، در جلسه با حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی شهرستان بندر ماهشهر در فضائی صمیمی و دوستانه و با هدف ایجاد تعامل سازنده و همکاری های بیشتر و با محوریت پیگیری مسائل و مشکلات مرتبط و رفع دغدغه های موجود در محل سازمان منطقه ویژه برگزار شد. […]

    دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بندر ماهشهر با مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

    به گزارش  خبرنگار دیدگاه نیوز از بندر ماهشهر، در جلسه با حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی شهرستان بندر ماهشهر در فضائی صمیمی و دوستانه و با هدف ایجاد تعامل سازنده و همکاری های بیشتر و با محوریت پیگیری مسائل و مشکلات مرتبط و رفع دغدغه های موجود در محل سازمان منطقه ویژه برگزار شد.

    مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در این دیدار ضمن اشاره به نقش پررنگ و مهم شورای اسلامی شهر به عنوان نمایندگان منتخب مردم در پیگیری مطالباتشان، از حضور شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر ماهشهر در سازمان ابراز خرسندی و از خدمات و تلاش های مدیریت شهری در انجام اقدامات عمرانی، خدماتی و زیباسازی تشکر کرد.
    در این جلسه همچنین دو طرف در خصوص ساز و کارهای توسعه همکاری ها بر پایه ظرفیت های قانونی و توانمندی های موجود به بحث و تبادل نظر پرداختند.
    در ادامه: سید امید شهیدی نیا، با تأکید بر این که شهرستان بندر ماهشهر با دارا بودن ظرفیت های بالای گردشگری و توریستی می تواند به عنوان یکی از ظرفیت های بزرگ شهری در سطح منطقه و استان مطرح شود، افزود: ایجاد و توسعه مجتمع های تجاری و بازارهای مرزی، به عنوان یکی از کاربری های شهری در کنار توسعه اقتصادی برای ایجاد فرصت های شغلی و توسعه کسب و کار مؤثر و حائز اهمیت می باشد

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *