×
آخرین اخبار

در شش ماهه اول سال؛
دستگیری ۴۱۲ متخلف شکار و صید در خوزستان

  • کد نوشته: 18151
  • ۱۳۹۸-۰۷-۱۰
  • 628 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: تعداد کل تخلفات در این مدت در حوزه یگان ۲۲۷ مورد بوده که نسبت به سال گذشته نزدیک به ۲۰ درصد کاهش داشته است. محمد جواد اشرفی افزود: در این مدت ۴۷ قبضه اسلحه کشف شده که از این تعداد ۷ قبضه غیرمجاز و تعداد ۴۲۹ […]

    دستگیری ۴۱۲ متخلف شکار و صید در خوزستان

    به گزارش دیدگاه نیوز، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: تعداد کل تخلفات در این مدت در حوزه یگان ۲۲۷ مورد بوده که نسبت به سال گذشته نزدیک به ۲۰ درصد کاهش داشته است.
    محمد جواد اشرفی افزود: در این مدت ۴۷ قبضه اسلحه کشف شده که از این تعداد ۷ قبضه غیرمجاز و تعداد ۴۲۹ مورد ادوات و وسایل شکار و صید نیز از متخلفین نیز کشف و ضبط گردید.
    وی ادامه داد: در این مدت ۴۵۳ مورد آتش‌سوزی توسط نیرو‌های یگان استان در سطح استان مهار شده است و در این مدت همچنین ۳ مورد زندگی پستانداران و ۴۰ مورد زندگی پرندگان توسط این نیرو‌ها انجام شده که حیوانات و پرندگان در در زیستگاه اصلی خود در سطح استان رهاسازی شدند.
    مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: در این مدت صید غیرمجاز ماهی با ۵۶۰۳ قطعه و پرندگان ۴۱۲ قطعه و پستانداران ۱۱ قطعه به ترتیب بیشترین و کمترین نوع تخلف زیست محیطی در سطح استان است و در همین زمینه ۲۱۹ پرونده تشکیل که ۱۱ پرونده مختومه و ۲۰۸ پرونده نیز در جریان است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *