×
آخرین اخبار

سارقان به عنف مسافرنما در مسجدسلیمان در دام قانون افتادند

  • کد نوشته: 8276
  • ۱۳۹۶-۱۰-۰۸
  • 642 بازدید
  • فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: ۲ سارق به عنف تحت پوشش مسافر در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

    سارقان به عنف مسافرنما در مسجدسلیمان در دام قانون افتادند
    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی حسینی،فرمانده انتظامی مسجدسلیمان بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وجود یک دستگاه خودروی مشکوک در یکی از مناطق این شهرستان، بلافاصله عوامل انتظامی در صحنه حاضر شدند و شخصی را که تعداد زیادی آثار ضرب و جرح با چاقو بر بدن وی مشهود بود رویت کردند که بلافاصله وی به بیمارستان منتقل نمودند.

    وی تصریح کرد: فرد مصدوم اعلام کرد که ۲ سارق تحت پوشش مسافر سوار خودروی وی شده و پس از هدایت به مسیر خلوت بوسیله چاقو و قمه پس از درگیری و زخمی کردن، اقدام به سرقت وجوه نقد و تلفن های همراهم شدند، با توجه به اهمیت موضوع با دستورات و هدایت عملیاتی، این امر به صورت ویژه دردستور کار ماموران انتظامی و پلیس آگاهی قرار گرفت.

    سرهنگ حسینی اذعان داشت: ماموران پلیس با بررسی دقیق صحنه جرم و انجام اقدامات تخصصی ۲سارق حرفه ای و سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی قضائی در ۲ عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

    فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در ادامه افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، مبلغ ۳۰۰ و ۶۹ هزار تومان وجه نقد و ۲ دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد.

    این مقام انتطامی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده، تحویل مرجع قضائی شده اند، اظهار کرد: پلیس مسجدسلیمان با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه قاطعانه و قانونی برخورد می کند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *