×
آخرین اخبار

در سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی به وطن زنگ گلبانگ انقلاب در مدارس مسجدسلیمان به صدا درآمد

  • کد نوشته: 20001
  • ۱۳۹۸-۱۱-۱۲
  • 864 بازدید
  • در اولین روز از دهه مبارک فجر چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ، آموزش و پرورش مسجدسلیمان شاهد اجرای برنامه های مناسبتی این روز تاریخی بود .
    در سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی به وطن زنگ گلبانگ انقلاب در مدارس مسجدسلیمان به صدا درآمد

    در اولین روز از دهه مبارک فجر چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ، آموزش و پرورش مسجدسلیمان شاهد اجرای برنامه های مناسبتی این روز تاریخی بود .
    به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان امام جمعه موقت شهرستان حجت الاسلام والمسلمین سجّادمنش ، فرماندار شهرستان دکتر پاکدل و روسا و مدیران ادارات مسجدسلیمان در دبستان شاهد امام رضا(ع) حضور پیداکرده در ساعت ورود امام راحل به وطن ، همزمان با سایر نقاط میهن اسلامی گلبانگ انقلاب در این واحد آموزشی نمونه به صدا درآمد.

    سپس در اجتماع بزرگ دانش آموزان انقلابی بمناسبت استقبال نمادین ازسالروز تاریخی ورود حضرت امام خمینی (ره) که با تلاشهای معاونت پرورشی و تربیت مدیریت آموزش و پرورش صورت گرفته بود در تپه شهدای گمنام و آرامگاه شهید اولین ۱۳ساله دفاع مقدس شهید بهنام محمدی گردهمایی دانش آموزی تدارک دیده شد .
    جانمراد داودی مدیر آموزش و پرورش مسجدسلیمان در مصاحبه با ما گفت : «دهه فجر برگرفته از انقلاب سرخ عاشورا است که رزمندگان ما ، با الگو گیری از امام حسین(ع) و یاران با وفایش دشمن تا بُن دندان مسلح را شکست داد و برای مردم ایران پیروزی به ارمغان آورد.»
    وی در ادامه بیان کرد : «دهه فجر یکی از گنجینه های تاریخی کشور ما ست ؛ لذا باید با انتقال آن به دانش آموزان که آینده سازان میهن اسلامی مان هستند این گنجینه را حفاظت کرد»

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *