×
آخرین اخبار

خصوصیت‌های عاطفی متولدین هر ماه چیست ؟

  • کد نوشته: 7154
  • ۱۳۹۶-۰۸-۱۲
  • 717 بازدید
  • دیدگاه نیوز/ وابستگی ها نوعی اعتیاد مخفی است که تقریبا همه افراد به آن مبتلا هستند. همه انسان ها اعتیاد مخفی در وجود خود دارند فقط نوع آن متفاوت است. وابستگی های عاطفی ممکن است به یک شخص، یک عادت، یک کار روزمره یا . . . باشد. این وابستگی ها مخرب و آسیب رسان نیستند. فقط عاداتی می […]

    خصوصیت‌های عاطفی متولدین هر ماه چیست ؟

    دیدگاه نیوز/ وابستگی ها نوعی اعتیاد مخفی است که تقریبا همه افراد به آن مبتلا هستند. همه انسان ها اعتیاد مخفی در وجود خود دارند فقط نوع آن متفاوت است. وابستگی های عاطفی ممکن است به یک شخص، یک عادت، یک کار روزمره یا . . . باشد. این وابستگی ها مخرب و آسیب رسان نیستند. فقط عاداتی می باشند که شخص نسبت به انجام آن علاقه شدید نشان می دهد. این بار در نت نوشت شما را با وابستگی های ذاتی و خصوصیت‌های عاطفی متولدین هر ماه آشنا می سازیم.

     

    متفکرین عمیق – ژانویه – بهمن

    افرادی که در ماه ژانویه  متولد شده اند همیشه یک ذهن مشغول دارند. افکار این دسته از افراد به اعماق می رود. آن ها ممکن است خود را در یک کتاب غرق کنند. یا حتی یک پازل بسیار دشوار، به چالش کشیدن در مقطع تحصیلی و یا هر مورد دیگری می تواند عمیق ترین افکار آن ها باشد. بیشتر اوقات این افراد مکالمات طولانی با دوستان خود دارند. از خصلت های آن ها این است که زیاد و طولانی صحبت می کنند.

     

    نیازمند مراقبت – فوریه – اسفند

    متولدین این ماه را با علامت ماهی می شناسیم. این افراد همانند گیاهان، بسیار حساس و شکننده هستند و نیازمند مراقبت زیادی می باشند. طبیعت ماهی ها به مراقبت زیادی نیازمند است. این افراد اصلا نمی توانند ببینند که دیگران در حال رنج بردن هستند. در این جور مواقع به سرعت به کمکشان می روند و از آن ها حمایت و مراقبت به عمل می آورند. این اتفاق سبب می شود که مراقبت از خود را به کلی فراموش کرده و به خود آسیب برسانند.

     

    پر حرف و وراج –  مارس– فروردین

    نشان متولدین این محدوده زمانی یک قوچ است. در نظر این افراد بسیاری از اطرافیان مانند یک پرنده یا حشره مرموز می باشند. قوچ ها زیاد حرف می زنند و در گفتگوهای زیاد و اعتصابی زبانزد خاص و عام می باشند.

     

    تجملاتی – آپریل– اردیبهشت

    متولدین این تاریخ را می توانید با نشان یک گاو قوی بشناسید. گاو نشان یک شخص احساسی و در عین حال مال دوست و قدرتمند است. این افراد معمولا تکیه گاه های بسیار خوبی از لحاظ مالی هستند و به راحتی می توان به آن ها اعتماد کرد. خصلت بارز آن ها علاقمندی شدیدشان به کالاهای لوکس و زندگی تجملاتی است. جواهرآلات، لباس های بسیار مجلل، اتومبیل های گران قیمت، غذاهای عجیب غریب و هر آنچه که می تواند زندگی را لوکس و تجملاتی کند در زندگی این اشخاص دیده می شود. فقط کافیست توان مالی داشته باشند تا زندگی را به سمت تجملات هدایت کنند.

     

    عاشق خرید – می– خرداد

    نشان این افراد را با نقش دو انسان می توان شناخت. به نظر می رسد این اشخاص بسیار ماجرا جو و سرگرم کننده هستند. از بیشترین علاقمندی های متولدین این ماه ” خرید کردن ” است. این افراد دوست دارند هر آن چه که جدید وارد بازار می شود را سریعا خریداری کرده و در نزد خود نگه داری کنند. از بزرگ شدن دایره دوستی هایشان لذت می برند. گاهی این افراد را در بازار پیدا می کنید در حالی که اصلا قصد خرید ندارند.

     

    یک رفاقت زهرآگین – ژون – تیر

    یک عقرب زهرآگین علامت بارز متولدین این تاریخ است. این دسته از افراد کمی حساس و زود رنج هستند. معمولا می کوشند روابط خود را گسترش دهند. سرشار از مهر و محبت و بسیار خانواده دوست هستند. اما تنها مسئله خطرناک این است که این افراد توجهی به شکل روابط ندارند. آن ها حتی یک رابطه منفی و خطرناک را نیز حفظ می کنند. این است که از رابطه زهرآگین با این متولدین بایست کمی واهمه داشت.

     

     خود مختار – جولای – مرداد

    نشانه بعدی صور فلکی علامت شیر است. همان طور که از ذات این موجود بر می آید، بیشتر افراد متولد این ماه خود مختار و خود رای هستند. آن ها متکی بر تکبر خود می باشند. هر آن چه را که گمان می کنند خوب به  نظر می رسد انجام می دهند و هیچ وقت با دیگران مشورت و همراهی ندارند.

     

    کافئین – آگوست – شهریور

    این دسته از متولدین افکار بسیاری در ذهنشان دارند. بیشتر افکار آن ها این است که چگونه خود و دیگران را اصلاح کنند.

    برای ادامه دادن یک رابطه، متولدین این ماه،  نیاز مبرم به شمار خواهند رفت و وجودشان بسیار ضروری خواهد بود. انسان های  بسیاری هستند که برای پیدا کردن انرژی در زندگی اشان نیاز به بودن با این افراد دارند. آن ها مانند یک کافی در روزهای سخت و خسته کنند ضروری هستند.

     

    رعایت عدالت – سپتامبر- مهر

    نشان صور فلکی این ماه یک ترازو می باشد. این افراد دیپلماتیک و طرفدار طبیعت هستند. بیشتر این افراد برای آن که انرژی یک محیط مثبت را حفظ کنند، خلع سلاح می کنند. معمولا این افراد بسیار منطقی و سازگار با محیط اطرافشان می باشند.

     

    عقرب – اکتبر- آبان

    نشانه متولدین اکتبر یا آبان یک عقرب است. شما به معنای واقعی وابسته این افراد می شوید. شاید این افراد را  به دلیل حضور در زندگی شخصی خود یا این که دوستتان است و حتی به دلایل مختلف دوست داشته باشید ولی در هر حال عاشقش می شوید. این افراد نیز بسیار دراماتیک و عاشقانه رفتار خواهند کرد. رابطه با این افراد می تواند یک داستان پرحرارت و گرم را برای شما بیافریند.

     

    سخت گیری – نوامبر – آذر

    تیرو کمان نشان متولدین این ماه است. این افراد تلاش بسیاری برای رسیدن به هدف های جدید می کنند. به طور کلی متولدین این ماه تمایل شدیدی به سفر های جهانی دارند. این افراد برای هر آن چه که در زندگی دارند تلاش های مستمر و مشتاقانه ای انجام داده اند. البته آن ها کمی آزادی خواه و مشتاق عجایبی که تا به حال ندیده اند هستند.

     

    سمج و کله شق – دسامبر- دی

    این افراد از جمله افراد بسیار خسته کننده می باشند. به سختی کار می کنند و بسیار کسل هستند. معمولا آن ها مسئول و قابل اعتماد هستند زیرا به ندرت مسیر انتخابی خود را تغییر می دهند. بیشتر مواقع انسان خوبی به شمار می روند و به روش های انحصاری خودشان عادت می کنند. نوعی شخصی سازی در زندگی دارند و بهتر است بگوییم که بر سر رسیدن به اهدافشان بسیار سمج هستند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *