×
آخرین اخبار

حمله تند برخی کاربران کشورهای عربی پس از گفتگوی محسن رضایی با الجزیره

  • کد نوشته: 24643
  • ۱۳۹۹-۰۲-۱۳
  • 388 بازدید
  • محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مصاحبه با برنامه «بلا حدود» صحبت‌های قاطعانه‌ای را در رابطه با تحولات اخیر خلیج فارس مطرح کرد. به گزارش خبرروز ،محسن رضایی روز چهارشنبه شب ۱۰ اردیبهشت ماه در برنامه زنده «بلا حدود» شبکه خبری الجزیره حاضر شد و به سوالات مجری الجزیره پیرامون مسائل مختلف و به ویژه تحولات […]

    حمله تند برخی کاربران کشورهای عربی پس از گفتگوی محسن رضایی با الجزیره

    محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مصاحبه با برنامه «بلا حدود» صحبت‌های قاطعانه‌ای را در رابطه با تحولات اخیر خلیج فارس مطرح کرد.

    به گزارش خبرروز ،محسن رضایی روز چهارشنبه شب ۱۰ اردیبهشت ماه در برنامه زنده «بلا حدود» شبکه خبری الجزیره حاضر شد و به سوالات مجری الجزیره پیرامون مسائل مختلف و به ویژه تحولات اخیر در خلیج فارس پاسخ داد.

    فارغ از سایر جنبه‌ها، محورها و مباحث مهم مطرح شده، این گفتگوی زنده با حواشی جالبی نیز همراه بود. جایی که دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درست در روز ملی خلیج فارس بارها از کلمه خلیج فارس در صحبت‌های خود استفاده کرد.

    یازده بار تکرار نام خلیج فارس در یکی از پربیننده‌ترین و معتبرترین رسانه جهان عرب، با واکنش‌های زیادی مواجه شد و در همین راستا برخی کاربران عربی حاشیه خلیج فارس واکنش نشان دادند. آن‌ها به تندی به ایران، شبکه الجزیره و قطر تاختند و در توییت‌هایی این شبکه را به جانبداری از ایران متهم کردند.

    جنبه‌های مهم این گفتگو نیز مورد توجه کاربران عرب قرار گرفت. جایی که دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از تسلیحات سری ایران، لزوم اخراج آمریکایی‌ها از خلیج فارس، پایان تحریم‌های تسلیحاتی ایران و ماهواره نور سخن گفت.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    منبع: باشگاه خبرنگاران
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *