×
آخرین اخبار

جلسه پارلمان مشورتی بانوان شهرستان مسجدسلیمان برگزارشد + تصاویر

  • کد نوشته: 16226
  • ۱۳۹۸-۰۳-۲۴
  • 916 بازدید
  • به گزارش  دیدگاه نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان جلسه پارلمان مشورتی بانوان باحضور معاون فرماندار برگزار شد. مهندس قنبری معاون فرماندار در این جلسه اظهار داشت : زنان به عنوان یک عنصر اساسی در خانواده و تحولات اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی، بهداشتی و دیگر فعالیت های جامعه با ایجاد ارتباطات […]

    جلسه پارلمان مشورتی بانوان شهرستان مسجدسلیمان برگزارشد + تصاویر

    به گزارش  دیدگاه نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان جلسه پارلمان مشورتی بانوان باحضور معاون فرماندار برگزار شد.

    مهندس قنبری معاون فرماندار در این جلسه اظهار داشت : زنان به عنوان یک عنصر اساسی در خانواده و تحولات اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی، بهداشتی و دیگر فعالیت های جامعه با ایجاد ارتباطات مشورتی می توانند در رفع و حل مشکلات اثرگذاری مناسبی داشته باشند.
    مهندس قنبری گفت: امیدواریم با فعالیت امور بانوان و تشکیل پارلمان مشورتی بانوان در شهرستان در راستای توانمند سازی و به کارگیری بانوان فعال، شایسته و خلاق شاهد گسترش و حضور پررنگ بانوان در اجتماع باشیم.

    گفتنی است در این جلسه ۱۲ نفر از بانوان فعال اجتماعی و فرهنگی شهرستان در انتخابات پارلمان مشورتی بانوان شرکت کردندکه پس از رای گیری ۷ نفر به عنوان اعضاء هیئت رئیسه این پارلمان انتخاب شدند که ۳ نفر از این بانوان منتخب شده بعنوان عضو پارلمان استان مشورتی بانوان استان خواهندشد.

    .

    .

    .

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *