×
آخرین اخبار

جشن ازدواج بیش از ۸۰زوج هندیجانی با حضور مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات خلیج فارس برگزار گردید

  • کد نوشته: 5928
  • ۱۳۹۶-۰۶-۰۶
  • 877 بازدید
  • کورش مودت فرماندار هندیجان ضمن تبریک این مراسم فرخنده به زوج ها وآرزوی زندگی سعادتمند درکنار هم برای آنهادین اسلام رادین رفعت محبت ومهربانی عنوان واظهار کرد:شادی دروهله اول برای مسلمانان بوده چیزی که درآیات واحادیث به آن تاکید شده  است .

    جشن ازدواج بیش از ۸۰زوج هندیجانی با حضور مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات خلیج فارس برگزار گردید

    خبر روز / ناصر حکیمی :جشن ازدواج بیش از ۸۰زوج هندیجانی درمراسمی که باحضور فرماندار-معاون فرماندار-بخشدارمرکزی-سیدحسن ساداتی رییس سازمان تبلیغات اسلامی هندیجان وبهبهان-حجت الاسلام بنی سعید امام جمعه موقت هندیجان درسالن اجتماعات خلیج فارس برگزار گردید.

     

    کورش مودت فرماندار هندیجان ضمن تبریک این مراسم فرخنده به زوج ها وآرزوی زندگی سعادتمند درکنار هم برای آنهادین اسلام رادین رفعت محبت ومهربانی عنوان واظهار کرد:شادی دروهله اول برای مسلمانان بوده چیزی که درآیات واحادیث به آن تاکید شده  است .

     

    رئیس عالی دولت در شهرستان افزود: تروبج ازدواج آسان ودوری از تجملات را راهی برای پایداری زندگی مشترک است درجامعه ما ازدواج سخت نیست بلکه ماندن درازدواج سخت است وخانواده هاوافرادی که برای تهیه جهیزیه وازدواج آسان تلاش دارند برای پایداری واستمرار زندگی نیز فعال باشد درپایان این مراسم هدایای ازسوی فرماندار-بنیادشهید-کمیته امداد-آموزش وپرورش وستاد امورجوانان فرمانداری به رسم یادبود به آنهااهداگردید.

     

     

     

     

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *