×
آخرین اخبار

جامعه ورزش شهرستان لالی تجلیل شد+تصاویر

  • کد نوشته: 6142
  • ۱۳۹۶-۰۶-۱۴
  • 1309 بازدید
  • آیین تجلیل از ورزشکاران ، مربیان و حامیان ورزش شهرستان لالی روز دوشنبه با حضور نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی و اندیکا در مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و دیگر مسئولین شهرستان برگزار شد .

    جامعه ورزش شهرستان لالی تجلیل شد+تصاویر

    به گزارش دیدگاه نیوز، مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در این مراسم گفت: در این شهرستان استعداد های درخشانی وجود دارد که در صورت شناسایی می توانند به یک چهره تبدیل شوند و در میادین مختلف داخلی و بین المللی کسب مقام کنند. 
    افشین حیدری ادامه داد: شهرستان لالی با کمبود امکانات و تجهیزات ورزشی مواجه است که تلاش داریم ظرف ۳ سال آینده تا حد امکان مشکلات و معضلات آن را حل کنیم ودراین مسیر به حمایت مسئولان و مردم این شهرستان نیاز داریم.
    حیدری با بیان این که خوزستان استان جوانی است که ظرفیت و پتانسیل بسیار زیادی در حوزه ورزش دارد ادامه داد: برای رسیدن به قله های افتخار باید با برنامه حرکت کرد، لذا نگاه اول ما توسعه زیرساخت های ورزش خوزستان است زیرا زیرساخت های ورزش استان، مشکلات وکمبودهای بسیاری دارد.
    وی با اشاره به این که حمایت از رشته‌های ورزشی، اعزام تیم‌ها به مسابقات و سایر موفقیت های ورزش استان همگی به واسطه حمایت‌های استاندار ورزش‌ دوست بوده، افزود: هدف گذاری ما المپیک ۲۰۲۰ است و باید برنامه ریزی مدونی در این خصوص داشته باشیم. شناسایی رشته های شاخص و مدال آوری و سپس سرمایه گذاری بیشتری بر این رشته ها واستعدادها گام اول این برنامه است.
    مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ضمن قدردانی از زحمات نماینده شهرستان برای پیگیری مشکلات ورزش لالی گفت: در این شهرستان بافت اکثر مجموعه های ورزشی شهرستان فرسوده است که نیاز به اقدام عاجل دارد.
    در پایان این مراسم امام جمعه ، مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان، نماینده مردم مسجدسلیمان، اندیکا و لالی در مجلس ، فرماندار لالی از ورزشکاران شهرستان این شهرستان با اهدای لوح سپاس تقدیر و تشکر کردند.

    ..

    .

    ..

    .

    .

    .

    .

     

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *