×
آخرین اخبار

تیراندازی شکارچیان به دو محیط‌بان بخت برگشته

  • کد نوشته: 13621
  • ۱۳۹۷-۰۷-۲۲
  • 825 بازدید
  • دیدگاه نیوز/ دو محیط بان پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو این استان به هنگام گشت زنی با اصابت گلوله شکارچیان غیر مجاز زخمی شدند. مرتضی جمشیدیان فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست اصفهان با بیان این که این محیط بانان شنبه شب در حال گشت زنی یک گروه شکارچیان را در این […]

    تیراندازی شکارچیان به دو محیط‌بان بخت برگشته

    دیدگاه نیوز/ دو محیط بان پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو این استان به هنگام گشت زنی با اصابت گلوله شکارچیان غیر مجاز زخمی شدند.

    مرتضی جمشیدیان فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست اصفهان با بیان این که این محیط بانان شنبه شب در حال گشت زنی یک گروه شکارچیان را در این منطقه شناسایی و دستگیر کردند، افزود : متخلفان از نزدیک به سوی محیط بانان و خودرو آنان شلیک و آنان را از ناحیه سر و دست و پا زخمی کردند.
    وی اظهارداشت: محیط بانان مصدوم اکنون در یکی بیمارستان های اصفهان تحت درمان هستند که یکی از آنان به دلیل شدت جراحات به اتاق عمل منتقل شد.
    جمشیدیان ادامه داد : یکی از متخلفان هم در این حادثه  زخمی و به بیمارستان منتقل شد.
    فرمانده یگان حفاظت محیط زیست اصفهان ادامه داد: شکارچیان متخلف در قالب یک گروه سه نفره مجهز به سلاح شکاری غیرمجاز، یک خودرو و یک موتورسیکلت تندرو قاچاق بودند که یکی از آنان متواری شد.
    پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو با مساحت ۱۱۳ هزار هکتار در ۴۵ کیلومتری شمال غرب شهر اصفهان واقع شده و دارای سه زیستگاه مهم تپه استپی و دشتی، تپه ماهوری و زیستگاه کوهستانی و برف‌ گیر است.
    این منطقه مهم زیستی علاوه بر برخورداری از بیش از ۳۷۱ گونه گیاهی، زیستگاه گونه‌های مختلف حیات وحش از جمله آهو، قوچ، پازن ، میش، کل بز، گرگ، کبک، تیهوو کفتار است. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *