×
آخرین اخبار

توزیع رایگان محلول ضدعفونی کننده بین رانندگان تاکسی در اهواز

  • کد نوشته: 35594
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۷
  • 399 بازدید
  • مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی اهواز از توزیع رایگان محلول ضدعفونی کننده دست بین یکهزار نفر از رانندگان تاکسی خبر داد.
    توزیع رایگان محلول ضدعفونی کننده بین رانندگان تاکسی در اهواز

    مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی اهواز از توزیع رایگان محلول ضدعفونی کننده دست بین یکهزار نفر از رانندگان تاکسی خبر داد.

    به گزارش خبرنگارخبرروز  آیت حمیدی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر اهواز  گفت: با توجه به اینکه سفر‌های درون شهری یکی از عوامل کرونا در جامعه هستند، پس از به پایان رساندن سه مرحله توزیع رایگان ماسک در بین رانندگان فعال تاکسی سطح شهر، که طی آن حدود ۱۰ هزار ماسک توزیع شد.

    او بیان داشت: شبانه روز گذشته نیز هزار عدد محلول ضدعفونی کننده دست ۵۰۰ سی سی در بین قشر زحمتکش تاکسیران اهوازی بصورت رایگان توزیع شد.

    حمیدی افزود: طبق تاکید شهردار اهواز مبنی بر تمرکز بر حفظ سلامت و بهداشت قشر پرتلاش و زحمتکش راننده تاکسی در کلانشهر اهواز، که رابطه مستقیمی با سلامت سایر شهروندان هم دارد، سازمان تاکسیرانی برنامه ریزی‌هایی را به انجام رسانده تا با توزیع مداوم و مستمر ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی کننده دست و مواد گند زدای اتاق تاکسی، که همه این اقلام بصورت کاملاً رایگان به این عزیزان اهدا می‌شود، گام مهمی در راستای ارتقای ضریب امنیت بهداشتی سفر‌های درون شهری در کلانشهر اهواز برداشته باشد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *