×
آخرین اخبار

تقدیر مدیرعامل نفت مسجدسلیمان از هنرمند مسجدسلیمانی

  • کد نوشته: 16268
  • ۱۳۹۸-۰۳-۲۸
  • 1560 بازدید
  • مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیأت مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با حضور در منزل شخصی هنرمند نوجوان مسجدسلیمانی موفقیت وی در عرصه ی کشوری را به وی تبریک گفتند . به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مهندس قباد ناصری در […]

    تقدیر مدیرعامل نفت مسجدسلیمان از هنرمند مسجدسلیمانی

    مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیأت مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با حضور در منزل شخصی هنرمند نوجوان مسجدسلیمانی موفقیت وی در عرصه ی کشوری را به وی تبریک گفتند .

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مهندس قباد ناصری در این اقدام که در راستای حمایت از فرهنگ و هنر بومی و ایلی صورت گرفت ضمن حضور در منزل آرمان امیدی نوجوان هنرمند مسجدسلیمانی که با درخشش خیره کننده اش در مسابقه عصرجدید موجب نگاه و توجه همگان به فرهنگ و هنر غنی ایل بختیاری شد از وی تقدیر نمود .

    مهندس ناصری در این دیدار صمیمانه اظهار داشت : از اینکه یک نوجوان از یک شهر محروم و دور از مرکز، آستین همت بالا می زند و بدون داشتن استاد و راهنما می تواند در مسابقه ای سخت و نفس گیر رقبایش را از پیش رو بردارد و آوازه ی هنر و موسیقی ایل بختیاری را بار دیگر زنده کند برای بنده و بالطبع بسیاری از هنردوستان یک افتخار ارزشمند است .

    وی افزود : قطعاً این هنرمند در ابتدای راه قرار دارد و وظیفه ی همه ما حمایت از « آرمان » شناخته شده و « آرمان»  های ناشناخته جامعه هنری است تا بتوانیم جایگاه موسیقی و هنر اصیل بختیاری را بار دیگر زنده نماییم .

    همچنین در اقدامی دیگر از این هنرمند نوجوان مسجدسلیمانی جهت حضور در جمع مدیران و روسای شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان دعوت بعمل آمد و وی با حضور در این جلسه مورد تشویق و تفقد اعضای هیأت مدیره و روسای بخش های مختلف این شرکت قرار گرفت .

    در این جلسه نیز مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اشاره به حرکت و مشی پهلوانانه ی آرمان امیدی پس از اعلام رأی ناباورانه هیأت داوران و حذف وی از ادامه مسابقات گفت : لحظه ی وداع یکی از سخت ترین لحظات است و در مرحله ای که همه ادامه ی مسیر تا پیروزی برای آرمان را تصور می کردیم وی از ادامه ی رقابت باز ماند ولی او با سخنانی حکیمانه که بسختی می توان باور کرد از ذهن یک نوجوان خلق شده است به رقیب خود و در میان اشک هواداران و همتبارانش که سراسر کشور نظاره گر این صحنه بودند تبریک گفت و این یعنی منش پهلوانی و روحیه ی بازیابی بعد از شکست در ذات و ضمیر این شیربچه ی بختیاری نهفته است .

    مهندس قباد ناصری خطاب به این هنرمند نوجوان گفت : آرمان تو تا چند روز پیش یک بچه ی ساده ، ناشناخته و بی نام بودی ولی هنر خدادادی و روحیه ی پهلوانی ات امروز تو را به یک مظهر و سمبل برای جامعه ی هنری این شهر و منطقه و حتی ایل بختیاری مبدل ساخته است و باید بیشتر از گذشته مواظب خود و هنرت باشی .

    وی افزود : ما هر حمایتی که لازم باشد و در اختیارمان باشد از تو خواهیم داشت و از دیگر عزیزان نیز خواهش دارم که بدانند آرمان از امروز نیاز به توجه و دستگیری دارد و باید از نظر مادی و معنوی مورد حمایت همه جانبه قرار گیرد چرا که باور داریم این نوجوان می تواند زنده کننده و جانشین مناسبی برای استاد فقید موسیقی بختیاری مرحوم بهمن علاء دین باشد .

    در پایان این جلسه مهندس ناصری هزینه یک سفر زیارتی به مشهد مقدس به همراه اعضای خانواده را برای وی متقبل شد . همچنین هدیه ی اعضای هیأت مدیره و کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به جهت حمایت و تشویق این نوجوان هنرمند از سوی مهندس ناصری به ایشان اهداء شد .

    .

    .

    .

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *