×
آخرین اخبار

تعداد مبتلایان به کرونا در افغانستان به ۱۰۹۲ نفر افزایش یافت

  • کد نوشته: 23078
  • ۱۳۹۹-۰۲-۰۳
  • 497 بازدید
  • وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرد در بیست‌وچهار ساعت گذشته ۶۶ مورد مثبت ویروس کرونا در این کشور به ثبت رسیده است. به گزارش دیدگاه نیوز، وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرد در بیست‌وچهار ساعت گذشته ۶۶ مورد مثبت ویروس کرونا  در این کشور به ثبت رسیده است. «وحیدالله مایار»، سخنگوی وزارت بهداشت افغانستان امروز (سه شنبه، ۲ […]

    تعداد مبتلایان به کرونا در افغانستان به ۱۰۹۲ نفر افزایش یافت

    وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرد در بیست‌وچهار ساعت گذشته ۶۶ مورد مثبت ویروس کرونا در این کشور به ثبت رسیده است.

    به گزارش دیدگاه نیوز، وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرد در بیست‌وچهار ساعت گذشته ۶۶ مورد مثبت ویروس کرونا  در این کشور به ثبت رسیده است. «وحیدالله مایار»، سخنگوی وزارت بهداشت افغانستان امروز (سه شنبه، ۲ ثور) در یک نشست خبری گفت که ۵۲نفر در کابل، ۵ نفر لغمان، ۴ نفر ننگرهار و ۱ نفر در پکتیا به تازگی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

    با ثبت این ارقام جدید تعداد مبتلایان به کرونا در افغانستان به ۱۰۹۲ نفر افزایش یافته است. به گفته مایار، طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ نفر از این بیماری بهبود یافته اند و متاسفانه ۳ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند. این در حالی است که ۲٫۴ میلیون نفر در سرتاسر جهان تاکنون به کرونا مبتلا شده و بیش از ۱۷۰ هزار نفر در کشورهای مختلف نیز براثر این بیماری جان باخته اند. 

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *