×
آخرین اخبار

تصاویر خبر روز از جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در مسجدسلیمان

  • کد نوشته: 14748
  • ۱۳۹۷-۱۱-۲۲
  • 1885 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز؛ مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی  امروز دوشنبه با حضور پرشور مردم همزمان با سراسر کشور در شهر یک هزار شهید مسجدسلیمان برگزار شد. شیرزنان و شیرمردان مسجدسلیمان با حضور پرشور و تحسین برانگیز خود بار دیگر با آرمان های امام و […]

    تصاویر خبر روز از جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در مسجدسلیمان

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز؛ مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی  امروز دوشنبه با حضور پرشور مردم همزمان با سراسر کشور در شهر یک هزار شهید مسجدسلیمان برگزار شد.

    شیرزنان و شیرمردان مسجدسلیمان با حضور پرشور و تحسین برانگیز خود بار دیگر با آرمان های امام و خون شهدا بیعت دوباره بستند.

    این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام حاجتی امام جمعه موقت اهواز و حضور علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی ؛ حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان، امیر قربانی فرمانده هوانیروز کشور، اقشار مختلف مردم از خانواده های معظم شهدا و ایثارگان، روحانیون، اصناف، بسیجیان، ورزشکاران، هنرمندان، فرهنگیان و نوجوانان و جوانان و …. برگزار شد.

    تصاویری که مشاهده می کنید از حماسه حضور در بهمن تماشایی ۹۷ و جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی توسط مردم ولایتمدار مسجدسلیمان از لنز دوربین دیدگاه نیوز است.

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    تصاویر: امیر حیدری

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *