×
آخرین اخبار

مدیرکل دفتر سیاسی استانداری لرستان در آیین معارفه بخشدار فیروزآباد:
تخریب دولت، سبب پیشرفت و حل مشکلات نخواهد شد

  • کد نوشته: 32736
  • ۱۳۹۹-۰۵-۱۳
  • 495 بازدید
  • مدیرکل دفتر سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی موجود در کشور، اظهار داشت: اکنون شرایط کشور به مراتب از دوران دفاع مقدس سخت تر شده است و تخریب دولت، سبب پیشرفت و حل مشکلات نخواهد شد.
    تخریب دولت، سبب پیشرفت و حل مشکلات نخواهد شد

    علیرضا بیرانوند روز یکشنبه در آیین معارفه بخشدار فیروزآباد با اشاره به خدمات صورت گرفته توسط دولت پس از سیل در لرستان و خدمات استاندار در اینخصوص، گفت: متاسفانه برخی سعی می کنند خدمات انجام شده را نادیده گرفته و آنها را به حاشیه ببرند در حالی که همین دولت تلاش های زیادی را در بازسازی خسارت های ناشی از سیل انجام داده است.
    وی با تاکید بر اینکه تخریب دولت حاکم سبب پیشرفت و حل مشکلات نخواهد شد، افزود: باید با نگاه علمی به مدیریت و با تلاش و همدلی در جهت رفع موانع و مشکلات بکوشیم.
    بیرانوند با بیان اینکه خدمتگزاری به مردم افتخاری است که نصیب مسئولان شده و لازمه آن روحیه انقلابی و جهادی است، عنوان کرد: امروز در شرایط جنگ اقتصادی به سر می بریم از این رو مسئولان باید بیش از گذشته در خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها تلاش کنند.
    وی با اشاره به نخبه پررور بودن شهرستان سلسله، بیان کرد: نماینده سلسله و دلفان دارای ظرفیت های بسیار خوبی است و نگاه توسعه ای به کل استان دارد، تشکیل مثلت نماینده، فرماندار و امام جمعه می تواند نویدبخش توسعه شهرستان در مسیر رو به جلو باشد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *