×
آخرین اخبار

بیانیه شماره ۱۰ ستاد مقابله با بیماری کرونا در شهرستان رامهرمز

  • کد نوشته: 36093
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۲
  • 322 بازدید
  • قابل توجه مردم شریف شهرستان رامهرمز بدلیل عدم رعایت اصول بهداشتی و ساده انگاری برخی افراد، شاهد افزایش مبتلایان و بستری‌شدگان کرونا در سطح شهرستان رامهرمز هستیم. متاسفانه در چند روز گذشته تعداد مبتلایان به کرونا در سطح شهرستان به شدت افزایش پیدا کرده و در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی پیش‌بینی می‌شود که تعداد […]

    بیانیه شماره ۱۰ ستاد مقابله با بیماری کرونا در شهرستان رامهرمز

    قابل توجه مردم شریف شهرستان رامهرمز

    بدلیل عدم رعایت اصول بهداشتی و ساده انگاری برخی افراد، شاهد افزایش مبتلایان و بستری‌شدگان کرونا در سطح شهرستان رامهرمز هستیم.

    متاسفانه در چند روز گذشته تعداد مبتلایان به کرونا در سطح شهرستان به شدت افزایش پیدا کرده و در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی پیش‌بینی می‌شود که تعداد مبتلایان، افراد بستری و فوتی‌های این بیماری همچنان افزایش یابد.

    اخیراً افراد بیشتری درگیر این بیماری شدند که علائمی شدیدتر از مبتلایان قبلی دارند و سن ابتلا به شدت کاهش پیدا کرده است و کودکان، نوجوانان، جوانان، و میانسالان نیز درگیر این بیماری شدند.

    در روزهای گذشته بارها هشدار داده شده بود که وضعیت شهرستان بسیار شکننده است اما متاسفانه هر روز شاهد کمتر شدن رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان بودیم.

    لازم است تا مردم گرامی ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی از هرگونه حضور مراسمات، تجمع‌ها، بازارچه ها، و… به شدت پرهیز کنند، دست های خود را به صورت مرتب با آب و صابون بشویند و در هنگام خروج از منزل حتما از ماسک استفاده کنند.
    رعایت اکید نکات بهداشتی و همکاری همه جانبه مردم عزیز شهرستان، لازمه اصلی و اساسی کنترل و مبارزه با بیماری کروناست.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *