×
آخرین اخبار

به واحدهای تولیدی خسارت دیده از سیل تسهیلات پرداخت می شود

  • کد نوشته: 25091
  • ۱۳۹۹-۰۲-۱۷
  • 439 بازدید
  • معاون هماهنگی امور اقتصادی: واحدهای تولیدی و صنعتی خسارت دیده از سیل سال ۹۸ شهرستانهای چگنی، معمولان و پلدختر مشمول دریافت تسهیلات می شوند .
    به واحدهای تولیدی خسارت دیده از سیل تسهیلات پرداخت می شود

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، جلسه بررسی اعتبارات سهم بخش صنعت، معدن و تجارت ویژه مناطق سیل زده استان به ریاست دکتر عبدالهی برگزار شد .

    معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی خسارت دیده از سیل سال ۹۸ شهرستانهای چگنی، معمولان و پلدختر که تاکنون هیچ‌گونه تسهیلاتی دریافت نکرده اند مشمول دریافت وام می شوند .

    دکتر عبداللهی با اشاره به اینکه مبلغ ۷۵۵ میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات به استان اختصاص یافته است، اظهار داشت: دستور کار جلسه امروز در خصوص پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به واحدها تولیدی و صنعتی است که به بانک های عامل ابلاغ و پس از ثبت نام در سامانه قابل پرداخت خواهد بود و بانک هایی که هنوز ابلاغ اعتبار دریافت نکرده اند، مکلف به پیگیری تا حصول نتیجه هستند .

    وی در ادامه تصریح کرد: آن دسته از واحدهای تولیدی و صنعتی که قبلاً تسهیلات مورد نظر را دریافت کرده‌اند مشمولین این طرح نبوده و فقط واحدهایی که هنوز تسهیلاتی به آنها تعلق نگرفته است می توانند پیگیر دریافت وام باشند .

    معاون استاندار با تأکید بر رفع مشکلات پرداخت در این سه شهرستان خاطرنشان کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات اقدامات لازم جهت ثبت نام در سامانه و تکمیل مدارک خود را مد نظر قرار دهند زیرا واحدهایی که مورد تایید باشند مشمول پرداخت وام خواهند بود .

    دکتر عبدالهی در پایان مطرح کرد: در موضوع شهرک های صنعتی، از طریق شورای مدیریت بحران پیگیر دریافت مصوبه ای برای پرداخت اعتبار در سال ۹۹ به منظور رفع مشکلات ناشی از آسیب های وارده به زیرساخت های شهرک ها هستیم .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *