×
آخرین اخبار

برگزاری مسابقات ورزشی و توزیع غذای گرم نفتی ها بمنظور رفاه حال شهروندان زلزله زده مسجدسلیمانی

  • کد نوشته: 16702
  • ۱۳۹۸-۰۴-۲۳
  • 479 بازدید
  • در اين اقدام كه با استقبال پرشور و حضور حداكثري شهروندان اسكان يافته مواجه شد ، مسابقه دارت در بخش آقايان و بانوان برگزار و به نفرات برتر جوايزي اهدا شد.
    برگزاری مسابقات ورزشی و توزیع غذای گرم نفتی ها بمنظور رفاه حال شهروندان زلزله زده مسجدسلیمانی

    به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان به همت امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان مسابقات ورزشی  میان شهروندان زلزله زده مسجدسلیمانی ساکن در سالن ورزشی این شرکت برگزار شد .

    در این اقدام که با استقبال پرشور و حضور حداکثری شهروندان اسکان یافته مواجه شد ، مسابقه دارت در بخش آقایان و بانوان برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

    پایگاه مقاومت بسیج و امور فرهنگی هنری شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان در عملی مبتنی بر ارزشهای اسلامی و انسانی و در عمل به دستورات مدیرعامل  به انجام اقداماتی در جهت دلجویی و تفقد از خانواده های زلزله زدگان این شهر پرداخت .

    به گزارش دیدگاه نیوز شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، توزیع ۲۰۰ پرس غذای گرم و برگزاری ایستگاه صلواتی توزیع آب شرب – شربت – چای و آب میوه و کیک در محل سالن ورزشی سرپوشیده محل اسکان این خانواده ها بخشی از اقدامات انسان دوستانه این پایگاه بوده است .

    پایگاه مقاومت بسیج و امور فرهنگی هنری شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان در اقدام دیگری ضمن توزیع لوازم تحریر و لوازم نقاشی میان کودکان و نوجوانان اسکان یافته و بمنظور پرکردن و بهینه سازی اوقات فراغت ، کلاس های مختلف نقاشی – موسیقی – قصه گویی را همراه با توزیع پذیرایی های میان برنامه اجرا نمود.

     

    .

    .

    .

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *