×
آخرین اخبار

بررسی وضعیت کارگران بیکار شده ناشی از سیل اخیر در جلسه شورای اشتغال شهرستان دشت آزادگان

  • کد نوشته: 16716
  • ۱۳۹۸-۰۴-۲۳
  • 481 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از دشت آزادگان جلسه شورای اشتغال ، توسعه و سرمایه گذاری شهرستان دشت آزادگان با محوریت بررسی وضعیت کارگران بیکار شده بنگاه های اقتصادی ناشی از سیل و همچنین گزارش عملکرد دستگاههای اجرایی در حوزه اشتغال و اجرای تعهدات سال ۹۷ باحضور زاهد فردوس پناه معاون سیاسی فرمانداری دشت آزادگان […]

    بررسی وضعیت کارگران بیکار شده ناشی از سیل اخیر در جلسه شورای اشتغال شهرستان دشت آزادگان

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از دشت آزادگان جلسه شورای اشتغال ، توسعه و سرمایه گذاری شهرستان دشت آزادگان با محوریت بررسی وضعیت کارگران بیکار شده بنگاه های اقتصادی ناشی از سیل و همچنین گزارش عملکرد دستگاههای اجرایی در حوزه اشتغال و اجرای تعهدات سال ۹۷ باحضور زاهد فردوس پناه معاون سیاسی فرمانداری دشت آزادگان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
    فردوس پناه معاون سیاسی فرماندار در این جلسه ضمن تاکید بر بررسی وضعیت کارگران بیکار شده ناشی از سیل اخیراظهارداشت : ایجاد فرصت های شغلی از اصلی ترین اولویت های کاری ماست و بعد از آن تثبیت شغل یکی از برنامه های جدی شورای اشتغال شهرستان است و بر ضرورت اشتغال زایی در کنار صیانت از مشاغل موجود تاکید کرد.
    فردوس پناه درادامه بر ضرورت سرعت و دقت در پرداخت تسهیلات طرح اشتغال زایی افزود: روند اجرای این طرح باید با سرعت بیشتری انجام شود و همه مکلف هستیم و روند موجود مورد قابل قبول نیست.
    وی با بیان اینکه سرعت فعلی در پرداخت این تسهیلات قابل قبول نیست از مدیران عضو این شورا خواست در اسرع وقت با بررسی موانع و مشکلات موجود ؛ این مشکل را برطرف کنند.
    در ادامه جلسه مدیران عضو شورا نیز هر کدام گزارشی از وضعیت کارگران و علل الخصوص کارگران شاغل در مناطق سیل زده وضعیت پرداخت تسهیلات را ارائه نمودند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *