×
آخرین اخبار

بخش سوختگی بیمارستان عشایر را فعال کنید

  • کد نوشته: 27050
  • ۱۳۹۹-۰۳-۰۷
  • 715 بازدید
  • دو، سه هفته قبل پسر عمویم «امیر فیضی» در روستای افرینه دچار حادثه سوختگی شدید شد. تلاش برای اعزام او به خرم آباد که بعدها مشخص شد بیش از۷۰درصد سوخته است راهی به جایی نبرد و با هماهنگی بیمارستانی در اهواز، امیر برای مداوا به خوزستان انتقال داده شد.
    بخش سوختگی بیمارستان عشایر را فعال کنید

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، محمد فیضی/ شیوع کرونا تنها بخش سوانح و سوختگی استان لرستان را که در بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد مستقر است تعطیل کرد، از آنجا که آمار سوختگی در لرستان بالاست تدبیر مسوولین علوم پزشکی لرستان را می طلبد تا هر طور شده این بخش را در یکی دیگر از بخش های خالی بیمارستانی مجددا فعال نمایند.

    پسر عموی ما به خاطرسوختگی با به جا گذاشتن دو فرزند در خوزستان به دیار باقی شتافت و جنازه او یکم خرداد در گلزاری شهدا افرینه به خاک سپرده شد.

    آنچه ناراحت کننده و غم‎انگیز بود اعزام این جوان با پیمودن بیش از ۳۰۰ کیلومتر راه آن هم با بدنی سوخته و درد زیادی را متحمل شده بود حال آن که می‎شد با طی مسافت ۷۵ کیلومتر او را از افرینه به بخش سوختگی بیمارستان عشایر انتقال داد تا زودتر تحت مداوا قرار گیرد و همچنین از تحمیل هزینه‎های بیشتر به این خانواده جلوگیری کرد.

    تعطیلی بخش سوختگی بیمارستان عشایر داغ بزرگی بر دل خانواده‎های فیضی و وابستگان گذاشت.
    درست که کرونا این روزها مبتلایان زیادی دارد ولی فراموش نکنیم کشندگی این ویروس به میزان زیادی افت کرده است لذا تدبیر مسوولین بیمارستان شهدای عشایر و دانشگاه علوم پزشکی لرستان می‎تواند با راه اندازی مجدد بخش سوختگی از تلفات سوختگی و آتش سوزی ها جلوگیری کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *