×
آخرین اخبار

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان امیدیه خبر داد:
بخشش قاتلی پس از ۶ سال انتظار قصاص در شهرستان امیدیه

  • کد نوشته: 16689
  • ۱۳۹۸-۰۴-۲۱
  • 1053 بازدید
  • ‌کریمی با اشاره به رهایی قاتل از چوبه دار افزود: قاتل در نزاع خیابانی منجر به قتل جوانی شده بود که در مدت این ۶ سال خیرین و معتمدین زیادی جهت حل و فصل موضوع و جلب رضایت این خانواده‌ها اقدام کردند که متأسفانه تلاش آنان نتیجه‌ای نداشت.
    بخشش قاتلی پس از ۶ سال انتظار قصاص در شهرستان امیدیه

    ارسلان کریمی در گفتگو با خبرنگار دیدگاه نیوز در شهرستان امیدیه اظهار کرد: در اقدامی انسانی و با تلاش آقای میرزایی ریاست محترم دادگستری امیدیه و قاضی محترم اجرای احکام کیفری اقای سید چامی با جلب رضایت اولیا دم، قاتل پس از ۶ سال انتظار قصاص از چوبه دار رها یافت.

    ‌کریمی با اشاره به رهایی قاتل از چوبه دار افزود: قاتل در نزاع خیابانی منجر به قتل جوانی شده بود که در مدت این ۶ سال خیرین و معتمدین زیادی جهت حل و فصل موضوع و جلب رضایت این خانواده‌ها اقدام کردند که متأسفانه تلاش آنان نتیجه‌ای نداشت.

    کریمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان امیدیه ادامه داد: به درخواست جناب آقای میرزایی ریاست محترم دادگستری تلاش همه جانبه برای حل و فصل این موضوع با دعوت طرفین و برگزاری چندین جلسه انجام شد که خوشبختانه موفق به اخذ رضایت و بخشش قاتل توسط خانواده مقتول شدند و قاتل پس از ۶ سال که منتظر اجرای حکم قصاص بود، از چوبه دار رهایی یافت و به آغوش خانواده خود بازگشت

    کریمی دادستان عمومی وانقلاب امیدیه در پایان گفت: گذشت از شاخصه های اصلی تشیع است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *