×
آخرین اخبار

بانوان طلبه مسجدسلیمان در میدان تغسیل و تکفین اموات کرونایی + عکس

  • کد نوشته: 29848
  • ۱۳۹۹-۰۴-۱۰
  • 715 بازدید
  • در پی شیوع ویروس کرونا در استان خوزستان و افزایش موج مبتلایان، با اعلام درخواست نیرو جهت تجهیز اموات، گروه از بانوان طلبه در این خصوص، پیش‌قدم شدند.
    بانوان طلبه مسجدسلیمان در میدان تغسیل و تکفین اموات کرونایی + عکس

    در پی شیوع ویروس کرونا در استان خوزستان و افزایش موج مبتلایان، با اعلام درخواست نیرو جهت تجهیز اموات، گروهی از بانوان طلبه در این خصوص، پیش‌قدم شدند.

    خانم قنبری، معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران مسجدسلیمان، در گفتگو با خبرنگار دیدگاه نیوز، در خصوص انجام مراحل تغسیل و تکفین اموات کرونایی، اظهار داشت: در پی شیوع ویروس کرونا در استان خوزستان و افزایش موج مبتلایان به این ویروس خطرناک، متأسفانه تعدادی از همشهریان عزیز جان خود را از دست دادند که در این راستا با اعلام درخواست نیرو جهت تجهیز اموات، گروهی از بانوان طلبه برای تغسیل و تکفین اموات کرونایی خانم، پیش‌قدم شدند.

    وی تصریح کرد: در اقدامی جهادی و خداپسندانه طلاب مدرسه علمیه الزهرا (س) با همکاری بسیج خواهران شهرستان، جهت تغسیل و تکفین اموات کرونایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام امور شرعی در این فریضه مقدس ورود پیدا کرده و همچنان نیز این خدمت مخلصانه و داوطلبانه در حال انجام است.

    قنبری تصریح کرد: از همه هم‌ وطنان عزیز درخواست می‌کنیم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و با جامعه پرتلاش پزشکی نیز کمال همکاری را داشته باشند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *