×
آخرین اخبار

افتتاح کتابخانه درجه یک الیگودرز در هفته دولت

  • کد نوشته: 29401
  • ۱۳۹۹-۰۴-۰۶
  • 457 بازدید
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: کتابخانه درجه یک الیگودرز هفته دولت افتتاح می شود.
    افتتاح کتابخانه درجه یک الیگودرز در هفته دولت

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان،احمد حسین فتایی روز جمعه درحاشیه دیدار با فرماندار الیگودرز به خبرنگاران اعلام کرد: الیگودرز یکی از شهرستانهای توانمند استان در زمینه فعالیت های فرهنگی و هنری است و طی سالهای گذشته توانسته به خوبی از پس اجرا و برگزاری جشنواره ها و برنامه های مختلف بر آید.
    وی تصریح کرد: در طی یکسال گذشته و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، تحول خوبی در زمینه فعالیت های عمرانی اداره کل صورت پذیرفت و تکلیف بسیاری از پروژه های فرهنگی و هنری این اداره کل مشخص شده و بر همین اساس پروژه ساختمان کتابخانه درجه یک الیگودرز در زمینی به مساحت یکهزارو۷۰۰ مترمربع در ۲ طبقه، هفته دولت سال جاری افتتاح می شود.
    فرماندار شهرستان الیگودرز نیز در این دیدار گفت: الیگورز از ظرفیت های خاصی در زمینه فرهنگی و هنری برخوردار است و نگاه به این نقطه از استان باید ویژه باشد.
    حمید کشکولی تصریح کرد: نهاد کتابخانه های عمومی باید در اسرع وقت در خصوص تخلیه و تحویل ساختمان فرهنگسرای ارشاد شهرستان که سالها در اختیار این اداره کل بوده و هم اکنون بلا استفاده است به مالک اصلی یعنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام نماید.
    وی گفت: انتظار داریم اداره کل ارشاد اسلامی نیز در خصوص بازسازی و تجهیز این ساختمان تسریع نماید.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *