×
آخرین اخبار

اعطای تندیس سیمین حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان برای چهارمین سال متوالی به شاتل

  • کد نوشته: 15442
  • ۱۳۹۸-۰۲-۱۶
  • 424 بازدید
  • شاتل موفق شد برای چهارمین سال متوالی تندیس سیمین حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را از هجدهمین جشنواره حقوق مصرف‌کنندگان و از دستان وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت کند. این تندیس پس از انجام ارزیابی‌ها و بررسی‌های مستمر و برگزاری جلسات متعدد، از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده و تولیدکننده به شاتل اعطا شده است.
    اعطای تندیس سیمین حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان برای چهارمین سال متوالی به شاتل

    پریسا طاهزی/ دیدگاه نیوز- گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل، موفق شده است با طراحی فرآیندهای مبتنی بر مشتری‌مداری و برنامه‌ریزی‌های مستمر برای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در چهار دوره متوالی تندیس سیمین این رویداد را به خود اختصاص دهد. افزون بر این شاتل تنها شرکت فعال در حوزه‌ی ارتباطات ثابت در ایران است که چهار سال پیاپی تندیس سیمین حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را به دست آورده است.

    همه‌ساله انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با پشتیبانی وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به آن دسته از واحدهای تولیدی و خدماتی که برای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان فعالیت موثری انجام داده اند، بر اساس ضوابط و درصورت احراز شرایط، گواهی‌نامه و تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان اعطا می‌کند. 

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *