×
آخرین اخبار

استادیوم آزادی نامزد برترین ورزشگاه از دید AFC

  • کد نوشته: 26595
  • ۱۳۹۹-۰۳-۰۲
  • 522 بازدید
  • ورزشگاه آزادی نامزد عنوان بهترین ورزشگاه مرکز و جنوب آسیا از نگاه کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی شد. به گزارش خبرروز ،سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا طی گزارشی به معرفی برترین و خاطره انگیز‌ترین ورزشگاه‌های قاره پرداخت که در بخش ورزشگاه‌های منطقه  منطقه مرکز و جنوب آسیاورزشگاه آزادی تهران نامزد عنوان بهترین ورزشگاه در این بخش شد. کنفدراسیون […]

    استادیوم آزادی نامزد برترین ورزشگاه از دید AFC

    ورزشگاه آزادی نامزد عنوان بهترین ورزشگاه مرکز و جنوب آسیا از نگاه کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی شد.

    به گزارش خبرروز ،سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا طی گزارشی به معرفی برترین و خاطره انگیز‌ترین ورزشگاه‌های قاره پرداخت که در بخش ورزشگاه‌های منطقه  منطقه مرکز و جنوب آسیاورزشگاه آزادی تهران نامزد عنوان بهترین ورزشگاه در این بخش شد.

    کنفدراسیون فوتبال آسیا در اینباره نوشت: ورزشگاهی که برای میزبانی بازی‌های آسیایی سال ۱۹۷۴ ساخته شده است استادیوم خانگی تیم  ملی ایران و تیم‌های باشگاهیاستقلال و پرسپولیس تهران هم به حساب می‌آید.   ساختار مورب شکل ورزشگاه فضایی پر جنب و جوش و ترسناک را به حریفان القا می‌کند. این ورزشگاه در مجموعه ورزشی آزادی که ورزش‌های آبی، بسکتبال، والیبال و … را شامل می‌شود، قرار دارد.

    این استادیوم در سال ۲۰۱۱۸ برای اولین بار میزبان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برای رویارویی تیم‌های پرسپولیس ایران و کاشیمای ژاپن بود که با برتری و در نهایت قهرمانی نماینده ژاپن همراه شد.

    استادیوم آزادی نامزد برترین ورزشگاه از دید AFC

    برای رای دادن می توانید (اینجا) کلیک کنید.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *