×
آخرین اخبار

اساتید و هنرجویان خوشنویس هندیجانی آثار نمایشگاهی خود را در دهه ولایت و هفته دولت به نمایش گذاشتند

  • کد نوشته: 17371
  • ۱۳۹۸-۰۶-۰۶
  • 701 بازدید
  • رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان از برگزاری نمایشگاه آثار خوشنویسی اساتید و هنرجویان انجمن خوشنویسان در هندیجان خبر داد. مسعود میرزاپور گفت: این نمایشگاه در هفته دولت با حضور موثر علی بویری نماینده عالی دولت در هندیجان و حمایت جمعی از مسئولین و مردم هنردوست هندیجان برگزار شد. فرماندار هندیجان در آیین گشایش […]

    اساتید و هنرجویان خوشنویس هندیجانی آثار نمایشگاهی خود را در دهه ولایت و هفته دولت به نمایش گذاشتند

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان از برگزاری نمایشگاه آثار خوشنویسی اساتید و هنرجویان انجمن خوشنویسان در هندیجان خبر داد.
    مسعود میرزاپور گفت: این نمایشگاه در هفته دولت با حضور موثر علی بویری نماینده عالی دولت در هندیجان و حمایت جمعی از مسئولین و مردم هنردوست هندیجان برگزار شد.
    فرماندار هندیجان در آیین گشایش این نمایشگاه،از زحمات عباس ناصر بافقی رئیس انجمن خوشنویسان هندیجان قدردانی کرد.
    علی بویری همچنین از حمایت همه جانبه خود از انجمن های هنری و فرهنگی در راستای پشتیبانی از تولیدات هنری در شهرستان خبر داد.
    وی اوضاع فرهنگی و هنری در هندیجان را رضایت بخش خواند و اظهارکرد: روند کیفی فرهنگی و هنری در شهرستان را رصد و پیگیری خواهد کرد.
    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان در حاشیه برگزاری این نمایشگاه که ششم شهریور ۹۸ به مناسبت اعیاد غدیر، دهه ولایت و گرامیداشت هفته دولت در هندیجان برگزار شد گفت: خوشحالیم که توانستیم در آغازین سالهای فعالیت انجمن خوشنویسان در هندیجان، آثار قابل توجهی به لحاظ کیفیت، از مدرسین انجمن خوشنویسان و هنرجویان دوره‌های مختلف خط با مضامین غدیر، ولایت و آموزه های تربیتی را در شهرستان کم‌برخوردار هندیجان عرضه نماییم.
    مسعود میرزاپور هدف از برگزاری این نمایشگاه را تقویت و افزایش روحیه خودباوری در بین هنرآموزان ، آشنایی آنان با شیوه برگزاری نمایشگاه ، ایجاد حس همگرایی و انجام کار گروهی میان هنرجویان انجمن عنوان و خاطرنشان کرد: بازخورد برگزاری نمایشگاه و میزان تاثیر گذاری اش بر هنرجویان، برابر با حضور آنان در چند جلسه آموزشی می باشد.
    گفتنی است: نمایشگاه خوشنویسی اساتید و هنرمندان هندیجانی از ششم تا پانزدهم شهریورماه ۹۸ در سالن خلیج فارس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان پذیرای بازدید علاقه‌مندان به هنر خوشنویسی می باشد.

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *