×
آخرین اخبار

ازدواج ۲ خواهر مقتول با برادران قاتل / شرط پدر برای گذشت از خون پسرش در دادگاه کرج +عکس

  • کد نوشته: 10097
  • ۱۳۹۶-۱۲-۱۲
  • 1018 بازدید
  • پسر جوان که در اقدامی هولناک دوستش را به قتل رسانده و به اعدام محکوم شده است در صورت ازدواج خواهرانش با برادران مقتول از چوبه اعدام نجات پیدا می کند.

    ازدواج ۲ خواهر مقتول با برادران قاتل / شرط پدر برای گذشت از خون پسرش در دادگاه کرج +عکس

    به گزارش دیدگاه نیوز، پسر جوان که در اقدامی هولناک دوستش را به قتل رسانده و به اعدام محکوم شده است در صورت ازدواج خواهرانش با برادران مقتول از چوبه اعدام نجات پیدا می کند. 

    رسیدگی به این پرونده از سال ۹۳ در پی جنایت خونینی که حوالی فردیس کرج در یک ساختمان نیمه کاره اتفاق افتاده بود شروع شد. عامل قتل نیز پس ‌از دستگیری ادعا کرد مقتول درخواست شیطانی از او داشت و به‌خاطر همین موضوع باهم درگیر شدند که در این میان غلام ۲۶ساله، مرد ۲۷ ساله‌ای به نام امیر را به قتل رساند.

    صبح دیروز عامل جنایت از زندان به شعبه یکم دادگاه کیفری استان تهران انتقال یافت تا در دادگاهی به‌ریاست قاضی هدایت رنجبر محاکمه شود. در آغاز جلسه خانواده مقتول گفتند براساس توافق قبلی و به شرط ازدواج دو خواهر قاتل با دو پسرآنها در افغانستان، حاضرند او را ببخشند.

    بدین ترتیب متهم به قتل افغانی تبار هم اعلام کرد خواهرانش حاضرشده‌اند به‌خاطر نجات او با دو برادر مقتول ازدواج کنند.

    بنابراین رسیدگی به این پرونده با توجه به رضایت اولیای دم پایان گرفت. سپس قضات وارد شور شدند تا رأی خود را از نظر جنبه عمومی صادر کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *