×
آخرین اخبار

ارائه سرویس VDSL شاتل برای اولین بار در ایران، تا ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه

  • کد نوشته: 14847
  • ۱۳۹۷-۱۲-۱۸
  • 2637 بازدید
  • دیدگاه نیوز / شاتل برای نخستین بار خدمات اینترنت بسیار پرسرعت ثابت را بر بستر (FTTC (Fiber to the Curb/Cabinet در شهر دزفول ارایه می‌کند. این خدمات در پاسخ به نیاز روزافزون کاربران اینترنت به خدماتی با سرعت‌های بالاتر و محدودیت‌های کم‌تر در سراسر کشور ارایه می‌شود. ارایه این خدمات که هم‌زمان با دیگر تغییرات تجاری و توسعه‌ی […]

    ارائه سرویس VDSL شاتل برای اولین بار در ایران، تا ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه

    دیدگاه نیوز / شاتل برای نخستین بار خدمات اینترنت بسیار پرسرعت ثابت را بر بستر (FTTC (Fiber to the Curb/Cabinet در شهر دزفول ارایه می‌کند.
    این خدمات در پاسخ به نیاز روزافزون کاربران اینترنت به خدماتی با سرعت‌های بالاتر و محدودیت‌های کم‌تر در سراسر کشور ارایه می‌شود. ارایه این خدمات که هم‌زمان با دیگر تغییرات تجاری و توسعه‌ی بخش‌های مختلف کسب و کار شاتل رخ داده است، می‌تواند ضمن تنوع بخشیدن به خدمات، توقعات کاربران از پهنای باند و کیفیت خدمات اینترنت پرسرعت را بیش از پیش برآورده کند.
    مشتریان فعلی و جدید شاتل در شهر دزفول می‌توانند سرویس‌هایی با سرعت‌های بسیار بالاتر را بر بستر FTTC در قالب پیشنهادهایی متنوع دریافت کنند.
    در این پیشنهادها مشتریان فعلی شاتل می‌توانند از ویژگی برگردان خطوط مخابرات بهره جویند و سرعت سرویس خود را بدون پرداخت هزینه تا ۲۰ مگابیت بر ثانیه افزایش دهند.
    مشتریان جدید شاتل نیز سرویس‌های VDSL را به همراه خدمات متنوعی همچون اشتراک رایگان نماوا و … دریافت خواهند کرد و از تجربه‌ی یک سرویس اینترنت ثابت بسیار پرسرعت با پهنای باندی نزدیک به ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه لذت خواهند برد.
    فناوری (FTTC (Fiber to the Curb/Cabinet، با ترکیب دو بستر سیم مسی و فیبر نوری، با پهنای باند بالا فرصتی برای ارایه خدمات و کاربردهای جدید ایجاد کرده است. سرعت تبادل داده در این بستر بسیار قابل توجه است و همین ویژگی سبب شده است این راهکار به یکی از گزینه‌های مناسب برای رفع نیازهای ارتباطی کاربران در دهه‌های آینده تبدیل شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *