×
آخرین اخبار

ادامه تصویربرداری «دیواربه‌دیوار» در غیاب گوهر خیراندیش

  • کد نوشته: 217
  • ۱۳۹۶-۰۱-۲۴
  • 996 بازدید
  • دیدگاه نیوز / در پی مصدومیت گوهر خیراندیش سر صحنه تصویربرداری سریال «دیوار به دیوار»، سازندگان سریال سامان مقدم اعلام کردند که این بازیگر همچنان در این سریال ایفای نقش خواهد داشت. امین اعتمادی، مدیر روابط عمومی سریال «دیوار به دیوار» اعلام کرد که تا بهبودی نسبی خانم خیراندیش، تصویربرداری این سریال به صورت رج‌زنی […]

    ادامه تصویربرداری «دیواربه‌دیوار» در غیاب گوهر خیراندیش

    دیدگاه نیوز / در پی مصدومیت گوهر خیراندیش سر صحنه تصویربرداری سریال «دیوار به دیوار»، سازندگان سریال سامان مقدم اعلام کردند که این بازیگر همچنان در این سریال ایفای نقش خواهد داشت.

    امین اعتمادی، مدیر روابط عمومی سریال «دیوار به دیوار» اعلام کرد که تا بهبودی نسبی خانم خیراندیش، تصویربرداری این سریال به صورت رج‌زنی ادامه دارد.

    بر اساس این اعلام، تصویربرداری سکانس‌هایی از سریال «دیوار به دیوار» که قرار است گوهرخیراندیش در آنها ایفای نقش کند، به بعد از بهبودی این بازیگر موکول خواهد شد و در این مدت نیز تصویربرداری سریال «دیوار به دیوار» ادامه خواهد داشت.

    گوهر خیراندیش شامگاه چهارشنبه سر صحنه تصویربرداری سریال «دیوار به دیوار» که از شبکه سه سیما پخش می‌شود، از ناحیه تاندون مچ پا دچار آسیب‌دیدگی جدی و مجبور به جراحی شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *