×
آخرین اخبار

آیین نهال کاری در مدارس و روستاهای دشت آزادگان و هویزه

  • کد نوشته: 14838
  • ۱۳۹۷-۱۲-۱۷
  • 2014 بازدید
  • رییس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری دشت آزادگان و هویزه با تاکید بر همیاری ادارات ، مدارس و مردم در بیابان زدایی و کاهش آسیب های آن می توان اقدامات موثری را شاهد باشیم

    آیین نهال کاری در مدارس و روستاهای دشت آزادگان و هویزه

    دیدگاه نیوز / به نقل از ریئس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های دشت آزادگان و هویزه تعداد ۱۳۰۰۰ اصله نهال شامل انواع درختان زینتی مثمر و غیر مثمر وانواع گلها بمناسبت هفته درختکاری در این دو شهرستان در حال توزیع است .

     

    طرفی که در مراسم روز درختکاری و کاشت نمادین درخت با حضور معاون فرمانداری ، ریاست دادگستری ، فرماندهی نیروی انتظامی و دیگر مسئولین ادارات شهرستان هویزه صورت گرفت ، با بیان اینکه امسال با هدف ترویج درختکاری و توسعه فضای سبز در ادارات و مدارس انجام می شود و بخشی از آن با همکاری دهیاری ها و یا بصورت مستقیم بین مردم در حال توزیع هستیم .

     

    ریئس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری دشت آزادگان و هویزه با تاکید بر همیاری ادارات ، مدارس و مردم در بیابان زدایی و کاهش آسیب های آن می توان اقدامات موثری را شاهد باشیم.

     

    طرفی عنوان کرد که از دیگر برنامه های هفته درختکاری ، توزیع نهال کاملا رایگان بین نمازگزاران نماز جمعه این هفته خبر داد .

     

     

     

     

     

     

     

     

                         کاظم مرعی

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *