×
آخرین اخبار

آمار مبتلایان، فوتی ها و بهبود یافتگان بیماری کرونا روزانه اعلام شود

  • کد نوشته: 24802
  • ۱۳۹۹-۰۲-۱۴
  • 362 بازدید
  • استاندار لرستان به منظور آگاهی بخشی و جلوگیری از عادی سازی شرایط بر اعلام روزانه آمار مبتلایان،فوتی ها و بهبود یافتگان تأکید کرد.
    آمار مبتلایان، فوتی ها و بهبود یافتگان بیماری کرونا روزانه اعلام شود

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با حضور رئیس جمهور، وزرای مربوطه و استانداران برگزار شد.

    دکتر خادمی گفت: علی رغم وضعیت مطلوب استان به لحاظ بیماری کرونا با توجه به اینکه روزانه بر تعداد مبتلایان افزوده می شود و هنوز مشکل وجود دارد، به منظور آگاهی بخشی و جلوگیری از عادی سازی شرایط، دانشگاه علوم پزشکی آمار فوتی ها، مبتلایان و بهبود یافتگان را به صورت روزانه به مردم اطلاع رسانی خواهد کرد .

    استاندار لرستان اظهار داشت: در این جلسه موضوع بازگشایی مدارس در مناطق کم خطر کشور مطرح گردید که مقرر شد موضوع بررسی و از ۲۷ اردیبهشت در صورت امکان مدارس شهرستانهای کم خطر کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی شوند.

    وی با اشاره به در پیش بودن شب های احیاء و مراسم‌های این ایام خاطرنشان کرد: پخش زنده مراسم احیا در اماکن مهم مذهبی کشور مانند حرم مطهر امام رضا (ع ) که هر ساله به صورت مستقیم از تلویزیون پخش می‌شد، تصمیم بر این شد که این مراسم با رعایت نکات بهداشتی برگزار و پخش مستقیم آن را از صدا و سیمای سراسری داشته باشیم.

    دکتر خادمی در ادامه تصریح کرد: با تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا موضوع وکالت نامه های مربوط به تعویض پلاک خودرو و قرارداد اجاره نامه املاک ( در صورت تمایل مستأجر ) که مدت زمان آنها به اتمام رسیده، به مدت دو ماه دیگر تمدید شد.

    استاندار لرستان در پایان افزود: بنا بر تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا شهرستان های کشور به لحاظ آمار مبتلایان به بیماری به سه دسته کم‌خطر، خطر متوسط و با خطر بالا تقسیم بندی خواهند شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *