×
آخرین اخبار

آخرین آمار کرونا در ایران؛ شناسایی ۲۳۹۲ بیمار جدید / عبور تعداد بهبودیافتگان از مرز ۱۰۰ هزار نفر

  • کد نوشته: 26548
  • ۱۳۹۹-۰۳-۰۱
  • 441 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی دو هزار و ۳۹۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. او افزود: از بین مبتلایان جدید، ۳۵۱ مورد بستری و دو […]

    آخرین آمار کرونا در ایران؛ شناسایی ۲۳۹۲ بیمار جدید / عبور تعداد بهبودیافتگان از مرز ۱۰۰ هزار نفر

    به گزارش دیدگاه نیوز، کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی دو هزار و ۳۹۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

    او افزود: از بین مبتلایان جدید، ۳۵۱ مورد بستری و دو هزار و ۴۱ مورد سرپایی و از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند. جهانپور تصریح کرد: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۱۲۹ هزار و ۳۴۱ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

    سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: مجموع جان باختگان این بیماری به ۷ هزار و ۲۴۹ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون ۱۰۰ هزار و ۵۶۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

    انجام بیش از ۷۳۱ هزار آزمایش تشخیصی در کشور

    او ادامه داد: ۲۶۵۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۷۴۶ هزار و ۴۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

    به گفته جهانپور در طول ۲۴ ساعت گذشته در ۱۲ استان موارد فوتی صفر و در ۶ استان، یک مورد فوتی گزارش شده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *